نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 02 خرداد 1397
ساعت 11:54

عنوان Red Dead Redemption 2 دوباره به تاخیر نمی‌افتد

0 از 5

به گفته شرکت Take-Two Interactive، بازی Red Dead Redemption 2 به هیچ عنوان دوباره تاخیر نمی‌خورد.

در یک مصاحبه خبری، مدیر عامل شرکت Take-Two، استراس زلنیک، با اطمینان اعلام کرد که این بازی وسترن در روز 26 اکتبر برای Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. 

صادقانه به شما می‌گویم، بازی تا آن روز آماده می‌شود.

زمانی که دوباره درباره تاریخ انتشار بازی از او پرسیدند، زلنیک گفت که علاوه بر او، 1000 نفر دیگر در استدیوهای Rockstar سخت در تلاش هستند تا کار بازی به موقع تمام شود.

وقتی می‌گویم صادقانه، یعنی 1000 نفر دیگر در Rockstar صادقانه می‌گویند.

red dead redemption 22

این اولین باری نیست که زلنیک با اعتماد به نفس کامل تاریخ انتشار بازی را تایید می‌کند. در ماه فوریه، درست بعد از زمانی که عرضه بازی به اکتبر موکول شد، او گفت که مطمئن است بازی دیگر تاخیر نمی‌خورد.

هدف ما این است که یک عنوان را فقط زمانی که به اوج کمال رسیده منتشر کنیم. به همین خاطر Rockstar احساس کرد که بازی اصلاحات بیشتری لازم دارد، ما هم به این تصمیم احترام گذاشتیم، بنابراین بازی در 26 اکتبر به بازار عرضه خواهد شد و مطمئن هستم که این تاریخ انتشار قطعی است.

سوال‌های مربوط به تاریخ انتشار به این خاطر از زلنیک پرسیده می‌شود که Rockstar سابقه بدی در به تاخیر انداختن دارد. اولین نسخه از Red Dead Redemption یک بار به تاخیر افتاد و حال Red Dead Redemption 2 که قرار بود در سال 2017 منتشر شود، برای چندمین بار تاخیر می‌خورد. تاریخ عرضه GTA V هم چندین بار عقب افتاد. البته ناگفته نماند که انتظار برای بازی‌های Rockstar ارزشش را دارد، چرا که عنوان‌های این شرکت استثنائی هستند.

همچنین Rockstar گفته است که نسخه Special Edition بازی Red Dead Redemption 2 را در اواسط ماه ژوئن معرفی خواهد کرد، یعنی نزدیک به زمان برگزاری E3.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.