نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 12 خرداد 1397
ساعت 21:23

Battlefield V تغییرات بزرگی نسبت به نسخه‌های قبلی سری دارد

5 از 5

شرکت DICE تغییرات زیادی در گیم پلی عنوان Battlefield V ایجاد کرده است.

حرکات بازیکنان، تخریب پذیری و قابلیت‌های هر Squad، قسمت‌هایی هستند که نسبت به قبل فرق کرده‌اند. یک پست طولانی در سایت Battlefield گذاشته شده که در آن از تغییرات زیادی در گیم پلی بازی صحبت شده است. برای مثال، بازیکنان قابلیت این را دارند که در حالت نشسته هم تند حرکت کنند و یا در حالت خوابیده پشت به زمین حرکت کنند. همچنین قابلیت شیرجه زدن از پنجره‌ها و کشاندن هم تیمی‌های زخمی پشت سنگر قبل از بلند کردن آن‌ها به بازی اضافه شده‌اند.

دقت فیزیک بازی نسبت به قبل بیشتر شده، به این معنی که تانک‌ها از بیرون ساختمان، دیوارها را به سمت داخل هل می‌دهند و تخریب می‌کنند، در حالی که انفجارات داخل ساختمان دیوارها را به سمت بیرون پرتاب می‌کنند. سنگرهای تخریب ناپذیر مانند کیسه‌های شنی و خندق‌ها هم وجود دارند. همکاری بین هر Squad یکی از لازمه‌های بازی خواهد بود، چرا که راه به دست آوردن منابع و قابلیت‌های جدید برای هر کدام از بازیکنان است، مانند قابلیت بلند کردن هم تیمی‌ها برای افرادی که کلاس آن‌ها Medic نیست. هر Squad که منابع بیشتری را جمع کند، قابلیت استفاده از پشتیبانی‌هایی مانند بمباران هوایی را خواهد داشت.

تمامی این اطلاعات جدید، در حال حاضر روی سایت Battlefield در یک پست نوشته شده‌اند. همچنین خبر دیگری که اخیرا به گوش ما رسیده، اضافه شدن مد Airborn است که در آن بازیکنان از آسمان با چتر وارد جنگ می‌شوند.

به نظر می‌رسد که Battlefield V  کاملا نسخه جدیدی در این فرنچایز خواهد بود و فقط مانند یک نسخه آپدیت شده از Battlefield 1 نباشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.