نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 31 خرداد 1397
ساعت 10:15

ماشین‌های پرنده در Cyberpunk 2077 قابل استفاده نخواهند بود

0 از 5

ماشین‌های پرنده در مأموریت‌ها استفاده خواهند شد اما امکان راندن آن‌ها وجود نخواهد داشت

استودیوی CD Project با انتشار تریلر جدید Cyberpunk 2077 در انتهای کنفرانس E3 مایکروسافت سروصدای زیادی به‌پا کرد؛ هایپ این عنوان با نمایش پشت درهای بسته‌ی بازی و درز اطلاعات جدید بیشتر هم شد، اما طرفداران سرسخت بازی همیشه به دنبال جزئی‌ترین اخبار و اطلاعات ممکن هستند.

متأسفانه همه‌ی این اطلاعات خوشحال کننده نیستند؛ طراح مراحل بازی آقای Max Pears، طی مصاحبه‌ی با Metro GameCentral اعلام کرد که ماشین‌های پرنده که در تریلر نشان داده شدند و امضای دنیاهای سایبرپانک هستند در این عنوان قابل کنترل نخواهند بود. به عبارت دیگر نمی‎توانید این بخش از Blade Runner را شبیه‌سازی کنید!

شما نمی‌توانید ماشین‌های پرنده را کنترل کنید اما از آن‌ها طی مراحل برای بخش‌های مهم استفاده خواهد شد. راه اصلی حرکت در دنیای بازی از طریق راه رفتن، موتور یا ماشین خواهد بود.

احتمالاً در برخی از مراحل امکان تیراندازی از داخل ماشین‌های پرنده، درحالی که شخص دیگری آن را هدایت می‌کند وجود خواهد داشت. البته این فقط یک حدس است اما در این نوع بازی‌ها، این چنین مأموریت‌هایی به وفور یافت می‌شوند.

ایشان در ادامه‌ درباره‌ی طراحی دنیای بازی، Night City در ایالت کالیفرنیا، طوری که مأموریت‌های داستانی و گردش آزاد کنار هم قرار گیرند توضیح داد:

هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم، اما موقع طراحی این جور چیزها، مخصوصاً بازی‌های Open-World، همیشه باید فضای کافی برای شرایط مختلف ایجاد کنید. این مسئله باعث جالب شدن کل [پروسه‌ی] طراحی می‌شود، از این لحاظ که باعث می‌شود بیشتر فکر کنید خیلی جذاب است و برای بازیکنان نیز بهتر، چون حالا چیزهای خیلی جالبی به‌ لطف غرق شدن در محیط بازی تجربه می‌کنید. در مقایسه با پیغام "دیگر نمی‌توانید اینجا بروید!" عالیست. پس حالا می‌توانید به جاهایی که قبلاً طی مأموریتی رفته بودید دوباره برگردید.

Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشاری ندارد و برای PS4، Xbox One و PC درحال تولید است. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.