نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 27 تیر 1397
ساعت 10:29

شرکت بتسدا به کار خود با Fallout 76 اطمینان ندارد

0 از 5

طبق گفته تاد هاوارد، بتسدا کمی از آنلاین بودن Fallout 76 هراس دارد.

امتحان کردن چیزهای جدید کاری است که شرکت‌های بازی سازی به ندرت انجام می‌دهند، چرا که ریسک فراوانی به دنبال دارد. با این وجود، بتسدا تصمیم گرفته بازی بعدی خود در سری Fallout را به یک تجربه چند نفره و کاملا آنلاین تبدیل کند. طبق گفته تاد هاوارد، بتسدا از اتخاذ این تصمیم هراس داشت اما در عین حال نمی‌خواستند که این ترس آن‌ها را از امتحان کردن ایده‌های تازه منع کند.

در مصاحبه با The Guardian او گفت:

چند وقتی بود که این ایده را در سر داشتیم و بالاخره زمان این رسیده بود که انجامش بدهیم. ما به همان اندازه که طرفداران نگران هستند نگرانیم، اما باید چیزهای جدید را امتحان کنیم.

او همچنین اضافه کرد که این مسیر جدید شرکت دائمی نیست، به این معنی که Fallout 5 یک تجربه تک نفره خواهد بود.

ما نمی‌خواهیم که بازیکنان برداشت اشتباهی از کار ما داشته باشند. Fallout 76 یک بازی جدا است و آنلاین بودن آن چیزی نیست که ما برای نسخه‌های بعدی Fallout در نظر گرفته باشیم.

شرکت بتسدا بارها تاکید کرد که Fallout بعدی یک عنوان تک نفره است و Fallout 76 مسیر آینده تیم سازنده را مشخص نمی‌کند.

همانطور که قبلا هم گفته شد، رفتن به سمت ایده‌های تازه و جدید ریسک زیادی را به دنبال دارد و با وجود اینکه جذاب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد، همیشه نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. اما خود بتسدا می‌گوید با وجود ترسی که دارند، به کار خود مسلط هستند و برای طرفداران آن‌ها هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.