نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 شهریور 1397
ساعت 16:00

نقشه کامل Assassin’s Creed Odyssey فاش شد

5 از 5

به تازگی نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey و سطوح مورد نیاز ورودی به هر لوکیشن آن رونمایی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت امسال نیز با یکبازی دیگر از سری Assassin’s Creed بازیکنان را به دوره تاریخی و لوکیشن متفاوتی خواهد برد و طرفداران در Assassin’s Creed Odyssey، این بار به یونان باستان سفر خواهند کرد. پیرامون این بازی، قبلا نیز گفته شده بود که بازیکنان شاهد یک تجربه کامل نقش‌آفرینی در دنیایی بسیار بزرگ‌تر از بازی Origins خواهند بود. انتخاب شخصیت اصلی در ابتدای بازی، سیستم انتخاب دیالوگ، سیستم‌ها و مهارت‌های جدید مبارزاتی، استخدام دشمنان، بخش کامل دریانوردی و مبارزات دریایی و ...، همگی از ویژگی‌های متفاوت بازی Ubisoft Quebec هستند.

یوبی‌سافت در جریان رویداد Gamescom 2018، نقشه کامل بازی Odyssey را رونمایی کرد که در آن شاهد سرزمین‌های یونانی محصور در آب‌های مدیترانه هستیم. پیرامون این نقشه، گزارش شده که دنیای این بازی حدود ۶۲ درصد بزرگ‌تر از بازی Origins است که مقیاس تقریبی بسیار بزرگ «۱۳۰ کیلومتر مربعی» خواهد داشت. در این زمینه، گرچه بیشتر این نقشه را آب و دریا فرا گرفته و خشکی‌های آن کم‌تر از بازی اوریجینز است، ولی تنوع محیطی بسیار بالاتری را نسبت به بازی سال گذشته این سری دارد. شما در ادامه می‌توانید نقشه کامل بازی «اساسینز کرید اودیسه» را مشاهده کنید:

 assassins creed odyssey world map.jpg.optimal

همان‌طور که در این نقشه دیده می‌شود، لوکیشن‌ها در اودیسه نیز مشابه نقشه بازی اوریجینز شامل entry level یا سطح موردنیاز برای ورود می‌شوند. در این حالت، بازیکن باید از طریق کسب امتیاز XP، سطح خود را بالا برده تا بتواند با دشمنان این مناطق در یک سطح از قدرت قرار بگیرد. این بازی نیز در جریان رویداد اخیر گیمزکام، شاهد گیم‌پلی دمو قابل بازی بود و در یک مورد و حضور در لوکیشن جزیره Lesbos، بازیکنان قادر به مبارزه با موجودات تخیلی نظیر «Medusa» نیز بودند. این جزیره در نقشه کامل بازی، نیاز به سطح ورودی 50 دارد. همچنین پیرامون سطوح ورودی به هر لوکیشن، این به معنای آن نیست که بازیکن با سطوح پایین امکان ورود به مناطق را ندارد، بلکه حضور در آن لوکیشن‌ها برابر با مواجهه با دشمنانی با سطح قدرت بسیار بالاتر و مبارزاتی بسیار دشوارتر خواهد بود. براساس این نقشه، همچنین مشخص می‌شود که مناطق شمالی یونان باستان، احتمالا شاهد محتواهای پایانی بازی خواهد بود و همگی نیاز به سطح 50 دارند.

پیرامون بازی Odyssey، به تازگی وجود حالت New Game Plus نیز تایید شده که پس از تکمیل تمامی کوئست‌های خط اصلی داستان باز می‌شود. البته، یوبی‌سافت گفته که این ماد در قالب یک آپدیت و پس از عرضه بازی منتشر می‌شود. در این حالت، بازیکنان می‌توانند بازی را از ابتدا، این بار با حفظ تمامی پیشرفت‌های خود در بازی مرتبه قبل دنبال کنند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.