نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 15 شهریور 1397
ساعت 11:30

جزییات آپدیت 21 نسخه پی‌سی بازی PUBG منتشر شد

0 از 5

آپدیت جدید نسخه پی‌سی بازی PUBG یک اسلحه‌ جدید، یک اتچمنت جدید، حالت آموزشی بسیار درخواست شده و سیستم پیشرقت و پاداش را به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نسخه رایانه‌های شخصی از بازی بتل رویال پرطرفدار PlayerUnknown's Battlegrounds بزودی میزبان آپدیت جدید خواهد بود که محتویات جدیدی به آن اضافه کرده و باگ‌ها و مشکلات زیادی را نیز برطرف می‌کند. آپدیت شماره ۲۱ از بازی PUBG قرار است که یک حالت جدید در کنار یک اسلحه، یک اتچمنت، یک وسیله نقلیه جدید و سیستم پیشرفت و پاداش را به بازی اضافه کند.

مهمترین محتوای این آپدیت جدید را می‌توان حالت آموزشی دانست که به بازیکنان اجازه خواهد داد تا انواع مکانیک‌های مختلف بازی PUBG را بدون اینکه ترسی از کشته شدن توسط دیگر بازیکنان داشته باشند، امتحان کرده و فرا گیرند. حالت آموزشی که دارای یک نقشه مجزا با وسعت دو کیلومتر مربع است، از چهارده منطقه مختلف برای انواع مختلف مهارت‌ها بهره می‌برد. بازیکنان در این نقشه قادر خواهند بود تا بالا رفتن از تپه‌ها و بلندی‌ها با استفاده از وسایل نقلیه، مانور دادن در جاده‌های پر پیچ و خم، کنترل کردن سرعت وسایل نقلیه، راندن وسایل نقلیه آبی، رانندگی کردن در جاده‌های خاکی، تیراندازی با اسلحه‌های مختلف، فرود آمدن با چترنجات، پریدن و راه رفتن روی سقف‌ها، استفاده از سلاح‌های سرد مختلف، استفاده از انواع نازنجک‌ها و غیره را یاد بگیرند. شایان به ذکر است که این حالت از ۲۰ بازیکن پشتیبانی خواهد کرد و هر دور آن نیز سی دقیقه طول خواهد کشید.

PUBG Training mode map

در کنار حالت آموزشی، آپدیت جدید بازی PUBG همچنین قرار است که یک اسلحه جدید به بازی اضافه کند؛ این اسلحه MK47 Mutant نام دارد و از کلاس AR است. این اسلحه از فشنگ‌های 7.62 پشتیبانی می‌کند و هر خشاب آن دارای ظرفیت ۲۰ عدد است که البته با استفاده از اتچمنت مخصوص به ۳۰ عدد ارتقا پیدا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جالب MK47 می‌توان به شلیک فقط به صورت تک‌تیر و Two Round Burst و همچنین پشتیبانی از اتچمنت‌های مختلف دیگر AR‌ها اشاره کرد. شایان به ذکر است که این اسلحه به صورت لوت معمولی در تمامی نقشه‌های بازی قابل یاقت خواهد بود.

PUBG MK47 Mutant

در ادامه به خودرو جدید بازی PUBG می‌رسیم که Tukashai نام دارد و فقط مخصوص نقشه جنگل یعنی Sanhok است. این وسیله نقلیه از سه بازیکن پشتیبانی خواهد کرد و جایگزین خودرو‌های UAZ، Dacia و Minibus در نقشه سوم خواهد شد. شایان به ذکر است که این خودرو از لحاظ سرعت پایین‌تر از خودرو‌های ذکر شده، قرار می‌گیرد اما کاملا با محیط خاص Sanhok جور در می‌آید.

PUBG Tukshai Vehicle

آپدیت ۲۱ بازی PlayerUnknown's Battlegrounds شامل محتوای دیگری نیز می‌شود؛ یک سیستم پیشرفت که به شما در قبال انجام یک سری ماموریت‌های مشخص در طول مسابقه نظیر بلند کردن هم تیمی‌ها برای تعدادی مشخص و کشتن تعداد مشخصی از دشمنان با استفاده از شات‌گان یا SMG یا غیره، پاداش خواهد داد. ماموریت‌های این سیستم به صورت روزانه و هفتگی تغییر خواهند کرد و شما با کامل کردن هر کدام از این ماموریت‌ها، امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد که در نهایت مجنر به افزایش سطح شما در این سیستم خواهد شد و برای شما پاداشی به ارمغان خواهد آورد.

یک اتچمنت جدید به نام Laser Sight نیز به همراه آپدیت جدید قرار است به بازی اضافه شود. این اتچمنت در اسلات مخصوص Grip‌های هر اسلحه قرار می‌گیرد و دقت بیشتری را برای تیراندازی شما به ارمغان خواهد آورد؛ البته این اتچمنت نیز دارای نکته منفی خود است و مکان شما را به دیگر بازیکنان لو می‌دهد. شما در آپدیت جدید همچنین قادر خواهید بود که در قطب‌نما خود یک علامت قرار دهید که روی قطب‌نما هم تیمی‌هایتان نیز قابل مشاهده خواهد بود؛ این ویژگی به تیم شما کمک خواهد کرد که راحت‌تر مکان دشمنان را مشخص کنید. البته هر بازیکنان فقط در هر دو ثانیه می‌تواند این علامت را قرار دهد و بعد از پنج ثانیه نیز علامت به کلی محو خواهد شد. شایان به ذکر است که آپدیت ۲۱ شامل تغییراتی در رابط کاربری و برطرف کردن بسیاری از مشکلات و باگ‌های بازی نیز می‌شود که برای مشاهده لیست کامل، شما می‌توانید به فروم رسمی PUBG مراجعه نمایید. در انتها شما می‌توانید تریلر‌های جدید این آپدیت را که به معرفی حالت آموزشی، اسلحه و خودرو جدید می‌پردازند، مشاهده نمایید:

 
 
 
 
 
 
بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس می‌باشد.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.