نویسنده: میلاد شجری شنبه، 17 شهریور 1397
ساعت 14:00

جزییات بیشتری از حالت بتل رویال بازی Battlefield V منتشر شد

0 از 5

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اطلاعات بیشتری از حالت بتل رویال Firestorm بازی Battlefield V منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (EA) اطلاعات بیشتری از حالت بتل رویال بسیار موردانتظار بازی Battlefield V یعنی Firestorm منتشر کرد. به دنبال اولین اطلاعاتی که ما از این حالت در ویدیو اخیر بازی کسب کردیم، شرکت ناشر بازی امروز با انتشار پستی در وبسایت رسمی فرانچایز «بتلفید»، اطلاعات بیشتری از حالت بتل رویال و تفاوت‌های آن با سایر رقبا در این سبک، در اختیار کاربران گذاشت.

روند توسعه حالت Firestorm برخلاف بازی اصلی که توسط استودیو دایس (DICE) توسعه یافته، بر عهده استودیو Criterion است که مسئولیت ساخت سری بازی‌های Burnout را در کارنامه دارد. این حالت بتل رویال در بازی Battlefield V با توجه به نامی که دارد، بازیکنان را به داخل میدان نبردی خواهد فرستاد که توسط حلقه‌ای از جنس آتش محاصر شده و هر چه مسابقه جلوتر برود، این حلقه کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود. همانند دیگر بازی‌های بتل رویال نیز هدف پیدا کردن اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف در یک نقشه بزرگ و از بین بردن دیگر بازیکنان است، تا اینکه در نهایت یک نفر یا یک تیم باقی بماند.

یکی از قابل توجه‌ترین نکته‌ها که باعث تفاوت حالت Firestorm با سایر بازی‌های بتل رویال می‌شود، تعداد بازیکنان شرکت کننده در هر مسابقه آن است؛ بر خلاف بازی‌های PUBG و Fortnite که از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند، حالت Firestorm فقط از ۶۴ بازیکن پشتیبانی می‌کند که در هر مسابقه، به شانزده تیم متشکل از چهار نقر تقسیم می‌شوند. این حالت همچنین شامل ساختمان‌های تخریب پذیر در کنار انواع مختلف تانک‌ها و دیگر وسایل نقلیه می‌شود که شما برای برای مبارزه با دیگر بازیکنان در مسابقه می‌توانید استفاده کنید.

Battlefield V Firestorm

به علاوه موارد بالا، حالت Firestorm شامل چالش‌های مخصوص به خود برای تکمیل در طول مسابقات است که با نام Objective‌ها شناخته خواهند شد. شرکت الکترونیک آرتز درباره این چالش‌ها گفته است که عملکرد آن‌ها مشابه با چالش‌های موجود برای حالت Conquest بازی Battlefield V است. این Objective‌‌ها در بعضی مکان‌ها به صورت تصافی و در بعضی دیگر به صورت مشخص، پراکنده شده و تکمیل آن‌ها منجر به بازگشایی تجهیزات ویژه در طول هر مسابقه می‌شود که به لحاظ برتری، تیم شما را در رتبه بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها قرار می‌دهد.

شرکت الکترونیک آرتز در کنار این موارد، همچنین از هدایا و پاداش‌های پیش‌خرید جدید بازی Battlefield V رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده؛ بازیکنانی که بازی را پیش از عرضه رسمی، خریداری نمایند، بسته Firestorm Ranger Set که شامل محتویاتی جالب است، دریافت خواهند کرد:؛ اگرچه محتویات این بسته از حالت بتل رویال بازی الهام گرفته شده اما در دیگر بخش‌های بازی نیز قابل استفاده است.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان به ذکر است که بازی در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۷ (۲۹ اکتبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده بود که برای کار بیشتر روی هسته کلی گیم‌پی بازی با تاخیر از سوی شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس مواجه شد.

در انتها لازم به بیان است که بازی Battlefield V تنها عنوان بزرگ و موردانتظار تیراندازی آینده نیست که از حالت بتل رویال بهره می‌برد؛ رقیب سنتی این بازی، ندای وظیفه، در نسخه جدید فرانچایز یعنی Call of Duty: Black Ops 4 نیز قرار است که نسخه مخصوص خود از این حالت پرطرفدار به نام Blackout را معرفی کند. در همین راستا نیز شرکت اکتیویژن چندی پیش اولین تریلر رسمی از این حالت رویال منتشر کرد که نگاهی نزدیک به آن دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.