نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 29 شهریور 1397
ساعت 20:48

Halo Infinite لوت‌باکس پولی نخواهد داشت

0 از 5

استودیوی 343 Industries اعلام کرده که لوت‌باکس‌های هیلوی جدید پولی نخواهند بود

اوایل این هفته، سایت گیم‌اسپات از آگهی استخدام جدید استودیوی سازنده‌ی هیلو، Industries 343 خبر داد که اشاره به احتمال وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در این بازی می‌داد.

نقش "مدیر طراحی تجربه‌ی آنلاین" بازی، اطمینان حاصل کردن از تداوم بخش آنلاین بازی از طریق مکانیک پیشرفت بازیکنان در بخش اجتماعی و داخل بازیست. یکی از وظایف دیگر این شخص، وارد کردن بخش خریدهای درون‌برنامه‌ایست که باعث نگرانی طرفداران درباره‌ی آینده‌ی سری شده است.

هنوز هیچ جزئیات خاصی درباره‌ی Halo Infinite نمی‌دانیم، غیر از این که به گفته‌ی سازندگان بازی، ادامه‌ی مستقیم داستان بازی قبلی است و ماجراهای مستر چیف را ادامه می‌دهد؛ به همین علت بازیکنان دست روی دست نگذاشته و شروع به شایعه‌پراکنی کرده‌اند.

یکی از بنیان‌گذاران استودیو، Chris Lee طی توییتی به طرفداران خاطرنشان کرد که لوت‌باکس‌هایی که با پول واقعی قابل خرید باشند در این عنوان جایی نخواهند داشت. او توضیح داد:

از ایمانی که به ما دارید قدردانی می‌کنم! ما هنوز در مراحل نهایی برنامه‌ریزی هستیم و تا وقتی آماده نباشیم چیز دیگری را با شما به اشتراک نمی‌گذاریم، اما به شما اطمینان می‌دهم که لوت‌باکس‌هایی که با پول واقعی خریده می‌شوند در Halo: Infinite وجود ندارند.

جواب آقای لی حضور لوت‌باکس یا خرید‌های درون‌برنامه‌ای برای آیتم‌های تزئینی یا موارد دیگر را در بازی رد نمی‌کند، اما همینکه می‌دانید برای چه چیزی پول می‌پردازید و لازم نیست دست به دامن شانس خود شوید خبر خوبیست.

Halo: Infinite در تاریخ نامعلومی برای PC و Xbox One عرضه خواهد شد؛ استودیوی Industries 343 اعلام کرده که هیچ علاقه‌ای به بخش بتل‌رویال ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.