نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 مهر 1397
ساعت 13:00

Patch اخیر NBA 2K19 مشکلات زیادی را ایجاد کرده است

0 از 5

اخیرا برخی بازیکنان بازی NBA 2K19، از پیدا شدن مشکلاتی جدی پس از نصب پچ 1٫03 این بازی خبر داده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حدود یک ماه پیش بود که بازی NBA 2K19 عرضه شد و به اعتقاد منتقدین، از پیشرفت‌های بارزی نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار بود. با وجود اینکه از این بازی به عنوان بهترین شبیه‌ساز قابل بازی کنونی بسکتبال نیز یاد می‌شود، NBA 2K19 اما همچنان از مشکلاتی نیز رنج می‌برد و بازیکنان به خصوص در بحث کند بدن سرورها با مشکلات مختلفی نیز مواجه بوده‌اند. 2K Sports نیز ضمن تایید این مشکلات از کار بیشتر روی این مشکلات خبر داده بود.

این استودیو اخیرا در این رابطه یک آپدیت بزرگ را در قالب patch 1.03 بازی عرضه کرد که همراه با خود، فیکس مشکلات و باگ‌های زیادی را به بازی آورد و باعث ارتقا در این بخش‌ها شد. با این وجود اما اخیرا گزارش‌هایی هم منتشر شده که بازیکنان، پس از نصب این آپدیت با مشکلات دیگری مواجه شدند. در این زمینه، اخیرا یکی از مسئولین پشتیبانی این بازی در Reddit گفته که این مشکلات، بعید است که ارتباطی با پچ جدید داشته باشد اما به وجود داشتن برخی از این مشکلات اشاره داشته است. برخی از این مشکلات که بعضا جدی هم هستند، عبارت هستند از عدم امکان ملحق شدن به بازی دوستان، قطعی ناگهانی ارتباط و خروج از بازی، عدم امکان خریداری VC و ... بوده و گرچه تاریخ گزارش آن‌ها به چند روز پیش بر می‌گردد، ولی ظاهرا هنوز هم کاربرانی هستند که چنین مشکلاتی را در بازی خودشان تجربه می‌کنند. با این وجود البته برخی دیگر از کاربران نیز گفته‌اند که چنین مشکلاتی حالا کم‌تر پیش می‌آید.

با در نظر گرفتن اینکه برخی از این مشکلات از جمله قطعی اتصال به سرورها بسیار جدی وده و همچنان نیز گزارش‌هایی در این زمینه وجود دارد، این انتظار وجود دارد که 2K Sports به بررسی این موارد و رفع آن‌ها بپردازد. NBA 2K19 در ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) منتشر شد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.