نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 مهر 1397
ساعت 16:00

تاکنون ۱۳ میلیون بازیکن متقلب در PUBG بن شده‌اند

1 از 5

با در نظر گرفتن آمارهای هفتگی منتشر شده از PUBG Corp، اخیرا گزارش جدیدی از بازیکنان بن شده PUBG منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ احتمالا اشاره به مشکلات وجود تقلب توسط برخی بازیکنان در بازی PUBG، نکته تازه‌ای برای دوست‌داران این عنوان نیست. در واقع این موضوعی است که سازندگان بازی نیز از ابتدا به وجود داشتن چنین مشکلاتی اذعان کرده و وعده برخورد با بازیکنان متقلب و رفع مشکلات را داده بودند. در این زمینه، به تازگی مشخص شده که PUBG Corp در طول سال اخیر دقیقا چه برخوردهایی با این قبیل بازیکنان داشته است.

گزارش تازه، براساس یک بررسی محاسباتی توسط کاربری در Reddit صورت گرفته که با درنظر گرفتن اطلاعات منتشر شده از PUBG Corp و Bluehole که در وب‌سایتی کره‌ای به شکل هفتگی منتشر می‌شود، تخمین زده که سازندگان تاکنون حدود ۱۳ میلیون بازیکن را به خاطر مرتکب شدن به رفتارهای متقلبانه و چیتینگ از بازی بن کرده‌اند. این کاربر در قسمت جالبی از محاسبات خود، اقدام به انتشار یک نمودار اطلاعاتی نیز کرده که مشخص می‌شود در هر هفته، چه تعداد بازیکن بن شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این نمودار را مشاهده کنید.

 PUBG C94F 43B6 B3EB 0D1398006747

همان طور که در تصویر دیده می‌شود، این بازی در سال جاری میلادی شاهد بن شدن تعداد زیادی کاربر بوده که به خصوص در هفته ۴۰ و روز دوم، این آمار به شکلی عجیب حتی از یک میلیون بازیکن بن شده در طول یک روز نیز عبور می‌کند. نکته دیگر این است که این روش و بستن دسترسی بازیکنان متقلب، هر بار باعث سقوط آمار چیتینگ شده اما مجددا بعد از مدتی این میزان با رشد مواجه می‌شود. همچنین شدت برخوردها در طول این سال نیز نشان داده که Bluehole طبق صحبت‌های قبلی خودش، در این زمینه فعال‌تر وارد عمل شده است.

پیرامون بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، ما می‌دانیم که سازندگان و ناشران این بازی در هر دوره با مشکل بزرگ کم شدن محبوبیت و کاهش آمارهای ماهانه بازیکنان مواجه بوده‌اند. در هر صورت، باید به این نکته نیز اشاره شود که هنوز این بازی از جامعه طرفداران زیادی برخوردار است و شاید کم شدن محبوبیت آن و کوچ کردن بازیکنان این بازی به سایر عناوین بتل رویال و جدیدتر، باعث کم‌تر شدن بازیکنان متقلب نیز بشود!

PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC، ایکس‌باکس وان، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.