نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 آبان 1397
ساعت 13:00

انتشار ۲۰ دقیقه گیم‌پلی بازی Anthem

5 از 5

بایوور در جریان رویداد Paris Games Week 2018، گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی Anthem را به نمایش گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش BioWare وعده داد که به زودی نمایش‌های جدیدی را از بازی مورد انتظار Anthem به اشتراک می‌گذارد و طبق همین وعده، اخیرا حدود ۲۰ دقیقه گیم‌پلی جدید از این بازی، در جریان رویداد Paris Games Week 2018 منتشر شده است. براین اساس و در ویدیو جدید، برخی مکانیک‌های بازی از جمله مبارزات، حرکات و ... نیز به نمایش در می‌آیند که در مجموع بسیار عالی به نظر می‌رسند.

در این ویدیو جدید، اجرای یکی از مراحل بازی دیده می‌شود که در طول آن، چندین موقعیت مبارزه و اکشن نیز وجود دارد. یکی از نقاط قوت اصلی این بازی، یعنی موضوع حرکت و گردش در دنیای بازی که استفاده از نوعی پوشش زرهی به نام «Javelin» است، و به بازیکن امکان پرواز کردن در سبک Iron Man را می‌دهد نیز در این تریلر، بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. گفتنی است که ویدیو جدید درواقع ضبط شده از یک اجرای استریمی است و صحبت‌های سازندگان نیز در پس‌زمینه ویدیو، برخی نکات و جزئیات جالب را از ساخت کلی شخصیت‌های بازی، مهارت‌ها و قابلیت‌ها و ... فاش می‌کند. لازم به ذکر است که این ویدیو، ضبط شده از نسخه alpha بازی است و به احتمال زیاد، تفاوت‌هایی با بازی نهایی خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

 

همان‌طور که اشاره شد، تریلر جدید براساس لایواستریم اخیر سازندگان بازی در جریان رویداد Paris Games Week 2018 بود؛ با این حال براساس گفته‌های بایوور، طرفداران در هفته‌های پیش رو نیز می‌توانند منتظر انتشار ویدیوهای بیشتری هم باشند؛ در این زمینه، Ben Irving و Mike Gamble تایید کرده بودند که خودشان در جریان یک لایواستریم اختصاصی در ماه نوامبر، جزئیات و ویدیوهای بیشتری را از بازی به اشتراک می‌گذارند. در ارتباط با این بازی، چند ماه پیش نیز اطلاعات گسترده‌ای درباره سازوکارهای گیم‌پلی منتشر گردید، که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شود. گفتنی است که سه هفته زودتر از عرضه رسمی، نسخه دمو قابل تجربه بازی نیز منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.