نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آذر 1397
ساعت 09:00

نمایش گیم‌پلی تازه از بخش تک‌نفره بازی Crackdown 3

0 از 5

مایکروسافت و سومو دیجیتال، به تازگی کلیپ تازه‌ای از گیم‌پلی بخش تک نفره بازی Crackdown 3 را به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Sumo Digital در فاصله چندماه تا عرضه رسمی بازی Crackdown 3، سرانجام گیم‌پلی بخش تک‌نفره این بازی را به اشتراک گذاشته است. این بازی که در واقع انحصاری بزرگ بعدی مایکروسافت محسوب می‌شود، قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود و با در نظر گرفتن اینکه مدت طولانی هم هست که از معرفی آن‌می‌گذرد، هنوز دموها و نمایش‌های مرتبط با گیم‌پلی این بازی چندان به اشتراک گذاشته نشده است. از همین رو، کلیپ حدودا ۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش تک‌نفره Crackdown 3 از جذابیت بالایی برخوردار است.

 

تریلر تازه اولین بار توسط IGN منتشر شده که در آن، شاهد منوهای این بازی، انتخاب کاراکتر و ورود به دنیای بازی در حالت تک نفره هستیم. المان‌های گیم‌پلی که از این ویدیوها برداشت می‌شود، نه فقط مربوط به مواردی است که الهام گرفته از شخصیت‌های ابرقهرمانی است (حالتی که معمولا سری Crackdown به صورت سنتی بواسطه همان شناخته می‌شود)، بلکه در ضمن آن جزئیات مختلف دیگری هم دیده می‌شود. یکی از المان‌های جدید و البته کاربردی، این است که هر مامور در بازی Crackdown 3 می‌تواند فضای ذخیره (save file) مختص به خودش را داشته باشد؛ همین شرایط برای دنیایی که وارد بازیکن می‌شود نیز صادق است و هر دنیا به شکل جداگانه قابل ذخیره و دسترسی هستند. این ویژگی از آنجایی جذاب است که به این ترتیب، امکان ورود به هر کدام از دنیاها توسط هر کدام از مامورها به وجود می‌آید.

در این کلیپ، Joseph Staten از مایکروسافت استودیوز نیز به عنوان راوی صحبت می‌کند و در بخش‌هایی، وعده داده که در طول هفته‌های آینده هم از بخش کمپین و هم چندنفره اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذارند. از طرفی دیگر، در حالی که نگرانی‌های زیادی درباره این بازی در طول چند سال اخیر به وجود آمده بود، و در مجموع گرچه سازندگان نخواستند سری را از نو بازآفرینی کنند، ولی گیم‌پلی بازی همچنان جذاب به نظر می‌رسد. گفتنی است که بازیکن در این گیم‌پلی از طریق شخصیت Jaxon (با نقش‌آفرینی Terry Crews) وارد دنیای بازی می‌شود و برای مواجه شدن با یکی از غول‌های مکانیکی بازی با چندین دسته از دشمنان درگیر می‌شود.

بازی «کرک‌دون 3» قرار است در روز ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.