نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 10 بهمن 1397
ساعت 14:00

بازی Dragon Ball Project Z معرفی شد

2.5 از 5

کمپانی باندای نامکو با انتشار تریلر از بازی Dragon Ball Project Z به صورت رسمی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) در جریان فینال تور جهانی Dragon Ball FighterZ، اولین تریلر رسمی از عنوان Dragon Ball Project Z را منتشر کرد. در این تریلر، تصاویری زیادی در ارتباط با گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته نمی‌شود. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد این عنوان قرار است داستان Dragon Ball Z را بازگویی کند. همچنین این تریلر تعدادی از لحظات مهم و خاطره‌ انگیز از سری دراگون بال زی را به نمایش می‌گذارد؛ نظیر اولین‌باری که شخصیت «گوکو» (Goku) در جریان مبارزه خود با شخصیت «فریزا» (Frieza)، به سوپر سایان تبدیل می‌شود. در بخش دیگری از تریلر همچنین مشاهده می‌شود که گوکو از تعدادی از مکان‌های آشنا نظیر Capsule Corp و Kame House عبور می‌کند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا اولین تریلر این بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی اکشن و نقش آفرینی Dragon Ball هنوز نام مناسبی ندارد و همچنین، کمپانی باندای نامکو تاریخ عرضه مشخصی برای بازی در نظر نگرفته است، به جز اینکه بازی در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد. گفتنی است که بازی Dragon Ball FighterZ توسط استودیو CyberConnect 2 در حال توسعه است؛ استودیویی که وظیفه ساخت بازی‌هایی چون Asura's Wrath و Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Trilogy را برعهده داشته است.

پیرامون سری Dragon Ball، شش شخصیت جدید در قالب بسته‌هال الحاقی قرار است به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه شوند. شخصیت «جیرن» که پیش از این معرفی شده بود، قرار است در کنار شخصیت تازه معرفی شده «ویدال» در تاریخ ۱۱ام بهمن‌ماه ۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) به بازی اضافه شود. این در حالی است که دو شخصیت «سوپر سایان بلو گوگتا» و «برولی» از فیلم جدید Dragon Ball Super به دنبال آن‌ها، در تاریخی نامشخص به بازی اضافه خواهند شد. دو شخصیت انتهایی نیز هنوز معرفی نشده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.