نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 بهمن 1397
ساعت 09:00

۲۰ دقیقه از گیم‌پلی Co-Op بازی The Division 2 منتشر شد

0 از 5

جدیدترین گیم‌پلی تریلر بازی The Division 2، نحوه دنبال کردن مراحل در حالت کو-آپ را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همین‌طور که به موعد عرضه بازی The Division 2 نزدیک‌تر می‌شویم، یوبی‌سافت نیز به مرور اطلاعات و جزئیات بیشتری از  آن را به اشتراک می‌گذارد. پیرامون این نسخه از سری بازی‌های «دیویژن»، سازندگان پیش از این و در چند نوبت وعده داده بودند که محتواهای قابل بازی و پس از عرضه زیادی در انتظار بازی است که در این بخش، ما حتما شاهد انتشار بسته‌های الحاقی، مراحل و نقشه‌های بسیار بیشتری نسبت به بازی اول هستیم. همچنین این محتواها قرار است تا یک سال اول، به صورت رایگان عرضه شوند که خبر بزرگی برای طرفداران است. غیر از این، اخیرا گیم‌پلی تریلرهایی از بخش دارک زون بازی نیز منتشر شد و به علاوه، یوبی سافت درباره مدت زمانی که برای تکمیل کمپین اصلی و داستانی بازی نیاز هست را هم اعلام کرده است.

در ادامه همین خبرها، به تازگی IGN و یوبی‌سافت ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی مرحله Space Administration HQ mission در بازی The Division 2 را منتشر کرده‌اند. این مرحله، به صورت مشارکتی یا کو-آپ (co-op) دنبال می‌شود و در ویدیوی اخیر، جزئیات بیشتری از نحوه گان‌پلی، نحوه استفاده از مهارت‌ها و قابلیت‌های مختلف توسط بازیکنان، و البته نگاه تازه‌ای به محیط‌ها و لوکیشن‌های این بازی دیده می‌شود. ویدیو به صورتی هست که میان بازیکنان سوییچ می‌شود و بازی از زاویه دید همه بازیکنان به نمایش در می‌آید. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

 

برای بازیکنانی که قصد دارند بازی را پیش از عرضه تجربه کنند، از چند روز دیگر در ۷ فوریه (۱۸ بهمن)، یک دوره بتای آزمایشی و بسته برای بازی برگزار می‌شود. این دوره ۴ روز طول داشته و در روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) به پایان می‌رسد. گفتنی است که در این دوره، که فقط هم توسط بازیکنان دعوت شده توسط یوبی‌سافت و همچنین پیش‌خریدکنندگان بازی قابل مشارکت است، دو مرحله از کمپین اصلی بازی، یکی از مناطق دارک زون نقشه و چندین نوع فعالیت و محتوای قابل بازی نیز در آن قابل تجربه خواهد بود.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.