نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 09:00

انتشار گیم‌پلی تریلر جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled

گیم‌پلی تریلر جدید CTR Nitro-Fueled، با نمایش کاراکترها و مسیرهای مسابقه در بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن (Activision) به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرده که در آن، برخی از مسیرهای مسابقه و همچنین شخصیت‌های معروف سری دیده می‌شود. Crash Team Racing Nitro-Fueled، نسخه بازسازی شده از بازی اصلی و کلاسیک Crash Team Racing، محصول سال ۱۹۹۹ پلی‌استیشن ۱ است. این نسخه بازسازی که اولین بار در جریان رویداد The Game Awards 2018 رونمایی شد، در ادامه تصمیمات اکتیویژن برای بازگرداندن حیات به این سری بازی قدیمی و محبوب، پس از موفقیت غیرمنتظره بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ساخته شده است.

پیرامون این بازی مسابقه‌ای کارتینگ که البته هنوز چند ماهی هم با عرضه فاصله دارد، اکتیویژن اخیرا گیم‌پلی ویدیوی جدیدی منتشر کرده که در آن شاهد کاراکتر محبوب کراش باندیکوت (Crash Bandicoot) و دیگر شخصیت‌های بازی در جریان مسابقه هستیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید از این بازی مورد انتظار را مشاهده کنید:

در صورتی که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را تجربه کرده باشید، دیدن مدل شخصیت‌ها در بازی Nitro-Fueled نیز کاملا آشنا به نظر می‌رسند. البته این یک امتیاز منفی نیست چون مدل کاراکترها در N. Sane Trilogy همواره با تحسین مواجه بودند. در هر صورت عمده تمرکز در این تریلر نمایش این شخصیت‌ها، نحوه انجام مسابقات و همچنین مسیرهای رقابت کارتینگ است.

گفتنی است که بازی کلاسیک و اورجینال Crash Team Racing که این بازی نیز یک نسخه بازسازی شده از روی همان عنوان است، آخرین بازی ساخته شده توسط استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) در سری Crash Bandicoot است. این استودیو تا پیش از آن بازی، هر سه بازی اول این سری را نیز ساخته بود. با در نظر گرفتن اینکه اکتیویژن، درحال حاضر مالک این IP محسوب می‌شود، آن‌ها ساخت نسخه‌های نسل هشتمی و مدرن از روی عناوین کلاسیک‌تر را شروع کرده‌اند. در همین رابطه، این شرکت چند ماه پیش بازی Spyro Reignited Trilogy را نیز عرضه کرده بود.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است در روز ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.