نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 16:00

تاریخ عرضه بازی World War Z با انتشار تریلری اعلام شد

استودیو سیبر اینتراکتیو تاریخ عرضه بازی World War Z را اعلام کرد.

0 از 5

استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تاریخ عرضه رسمی بازی World War Z را اعلام کرد. این توسعه دهنده با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی شوتر/تیراندازی و Co-op در تاریخ ۲۷ام فروردین‌ماه ۹۸ (۱۶ آوریل ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر بازی World War Z قرار است در انحصار فروشگاه اپیک گیمز باشد.

بازی World War Z شامل شش کلاس منحصر به فرد و ماموریت‌های مختلف در شهر‌های مسکو، نیویورک و اورشلیم می‌شود که همگی مکان‌هایی از فیلم اصلی هستند که در سال ۲۰۱۳ میلادی اکران شد. این بازی دارای بخش کمپین با قابلیت Co-up است که تا چهار بازیکن را به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. در کنار بخش کمپین، بازی دارای بخش چندنفره و PvP یا آن‌طور که استودیو سیبر آن‌ها را خطلاب می‌کند، یعنی حالت‌های PvPvZ است که Scavenge Raid، Vaccine Hunt، Swarm Deathmatch، Swarm Domination و King of the Hill نام دارند.

بازی World War Z هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و شما می‌توانید با تهیه آن به بسته Lobo Weapon Pack دسترسی پیدا کنید. این بسته شامل سه پوسته طلایی مخصوص اسلحه‌ها و یک اسلحه سرد خاص می‌شود. در پایان شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.