نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 11:00

ویدیو جدید بازی Days Gone با محوریت انواع دشمنان

نمایش انواع و اقسام دشمنان و مبارزات بازی Days Gone در ویدیویی جدید

5 از 5

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو بِند (Bend Studio) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، ویدیو دیگری از سری ویدیو‌های World of Days Gone منتشر کردند که روی دشمنان و مبارزات بازی Days Gone متمرکز است. این ویدیو به نمایش تصاویری از انواع و اقسام فریکر‌ها (Freaker) که در واقع زامبی‌های بازی Days Gone محسوب می‌شوند، ساخت و ساز اسلحه‌‌ها و موارد دیگر می‌پردازد.

این ویدیو ابتدا با ارائه توضیحاتی درباره فریکر‌ها و معرفی انواع و اقسام آن‌ها که در گوشه و کنار دنیای بازی Days Gone ساکن هستند، آغاز می‌شود. فریکر‌ها در واقع همان مردم معمولی هستند که به دلیل شیوع یک نوع بیماری، تغییر شکل پیدا کرده و تبدیل به زامبی شده‌اند؛ البته آن‌ها همچنان می‌خورند، می‌نوشند و می‌خوابند، حتی گاهی به خواب زمستانی نیز می‌روند. به طور کلی، فریکر‌ها بیشتر شبیه موجودات فیلم «من یک افسانه‌ام» ( I Am Legend) با هنرنمایی ویل اسمیت هستند تا زامبی‌های سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)؛ آن‌ها به نظر نمی‌رسد که مرده باشند.

در این ویدیو چهار نوع فریکر به نمایش گذاشته شده و معرفی می‌شوند. نوع اول، Swarmer‌ها هستند که نسخه معمولی و استاندارد فریکر‌ها محسوب می‌شوند؛ آن‌ها بیشتر در گروه‌های کوچک دیده می‌شوند اما گاهی گله‌های بزرگ نیز تشکیل می‌دهند. دسته دوم Newt‌ها هستند که ظاهری بچگانه دارند و به نظر می‌رسد اگر آن‌ها را اذیت نکنید و در سلامت کافی به سر ببرید، کاری با شما نخواهند داشت. ‌Screamer‌ها، فریاد‌های بلندی می‌زنند و باعث می‌شود که شخصیت اصلی داستان گوش‌های خود را بپوشاند. دسته آخر Breaker نام دارند که نسخه بزرگ‌تر و قوی‌تر از دشمنان قبلی هستند و به نظر به راحتی می‌توانند استخوان‌های شما را خرد کنند.

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، شما در بازی Days Gone می‌توانید انواع و اقسام اسلحه‌ها را کرفت کنید. استفاده از سیستم کرفت کردن برای ساخت انواع مهمات و اسلحه‌های سرد، امری ضروری برای بقا در دنیای بازی محسوب می‌شود. البته گفتنی است که مهمات در بازی محدود است و شما بیشتر باید به سلاح‌های سرد خود متکی باشید. مخفی کاری نیز می‌تواند نقش پررنگی در استراتژی شما ایفا کند. ویدیو‌های گذشته سری World of Days Gone به اهمیت بالای استفاده از موتورسیکلت و دنیای خطرناک بازی Days Gone می‌پرداختند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو جدید را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Days Gone در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.