نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر لانچ Crusader Kings 3 همزمان با عرضه بازی منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Paradox Interactive همزمان با عرضه بازی استراتژیکی Crusader Kings 3، تریلر لانچ آن را نیز منتشر کرده است.

Crusader Kings 3 محصول جدید استودیو Paradox Interactive، دنباله شدیدا موردانتظار برای بازی دوم این سری که در سال 2012 عرضه شده بود، سرانجام برای پلتفرم پی‌سی عرضه شده است. این بازی نیز درست مثل بازی قبلی، یک عنوان ژانر استراتژیک و تاریخی در عصر قرون وسطی است که بازیکن با انتخاب قلمرو در نقشه، بایستی این قلمرو را در حضور قلمروهای رقیب دیگر در نقشه هدایت و مدیریت کند. همزمان با عرضه این بازی، پارادوکس تریلر لانچ این عنوان را نیز منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

شروع هر کمپین، همزمان با انتخاب یک خاندان خواهد بود که در ادامه، بازیکن باید از بین پنج سبک زندگی موجود یک مورد را انتخاب کند. در ادامه بازیکن این قلمرو را با انتخاب جانشین، استخدام شوالیه، سرباز، مزدور و ... کنترل می‌کند. در ارتباط با دیگر قلمروها، بازیکن می‌تواند قابلیت‌هایی نظیر ایجاد اتحاد، از بین بردن رهبر خاندان‌های دیگر، ربودن افراد و درخواست باج برای آزاد کردن آن‌ها و ... را در یک نقشه استراتژیک پیش ببرد.

با توجه به ویژگی‌های جدید و المان‌های آشنا از عناوین قبلی، Crusader Kings 3 همچنان بیشتر حالتی نقش آفرینی و تعیین و اجرای استراتژی دارد. این بازی هم‌اکنون از طریق استیم، و همچنین Xbox Game Pass برای پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.