نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 مهر 1402
ساعت 09:00

تریلر جدید Alan Wake 2 خلاصه داستان بازی اول را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو رمدی اخیرا تریلر جدیدی برای بازی Alan Wake 2 منتشر کرده که به نوعی خلاصه داستان بازی اول، پیش از تجربه این دنباله محسوب می‌شود. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

در ویدیو شاهد یک نمایش سینمایی از بازی اول آلن ویک هستیم که به وقایع و ماجراهای پیش آمده برای شخصیت‌های آن می‌پردازد. این شامل شخصیت اصلی بازی یعنی آلن ویک به عنوان یک نویسنده داستان‌های ژانر ترسناک است که در دنیای داستانی داخل بازی نیز به عنوان یک شخصیت شناخته‌شده به خاطر نگارش داستان‌های محبوب معرفی می‌شود. گفتنی است در بازی دوم، داستان حالا 13 سال بعد را روایت خواهد کرد.

با در نظر گرفتن عرضه نزدیک بازی که حدود یک هفته دیگر خواهد بود، استودیو Remedy نیز کمپین تبلیغاتی بازی را با شدت بیشتری دنبال و اطلاعات و محتواهای بیشتری نیز منتشر کرده است؛ در این رابطه کارگردان این بازی یعنی Kyle Rowly اخیرا اشاره کرده که در بازی دوم، سازندگان به صورت تعمدی به ژانر وحشت-بقا روی آوردند و موفقیت بازی ریمیک Resident Evil 2 یکی از دلایل آن‌ها بوده است. او همچنین اشاره کرده که سری Silent Hill نیز یکی از منابع اقتباس اصلی آن‌ها برای شکل دادن اتمسفر کلی در بازی دوم بوده است.

بازی Alan Wake 2 در روز 27 اکتبر (5 آبان) برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S و تنها در فرمت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.