نویسنده: م.حافظ جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 14:00

تریلر و تصاویر جدید مجموعه The Walking Dead Collection

0 از 5

مشاهده کنید گرافیک ارتقا یافته مجموعه The Walking Dead Collection

استودیوی Telltale Games و کمپانی Skybound Entertainment قرار است مجموعه The Walking Dead Collection را بزودی عرضه کنند. هم اکنون یک تریلر جدید و تعدادی تصویر جدید از این مجموعه منتشر شده که تفاوت گرافیکی در نسخه های ریمستر بازی های موجود در این مجموعه را نمایش می‌دهند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

در تریلر و تصاویر منتشر شده، گرافیک صحنه های مربوط به اولین ملاقات کاراکتر Lee با Clementine در نسخه اورجینال بازی The Walking Dead: Season One و نسخه ریمستر آن در مجموعه The Walking Dead Collection با هم مقایسه شده است. از جمله بهبودهای صورت گرفته در مجموعه The Walking Dead Collection شامل بازسازی بافت و افزایش رزولوشن، بازسازی صحنه ها، بهبود روشنایی و سایه روشن موجود در بازی ها است.

مجموعه The Walking Dead Collection شامل همه 19 اپیزود از The Walking Dead: Season One، 400 Days، The Walking Dead: Season Two، The Walking Dead: Michonne و The Walking Dead: A New Frontier با قیمتی معادل 49.99 دلار است. غیر از بازی The Walking Dead: A New Frontier که به تازگی عرضه شده، بقیه بازی های موجود در این مجموعه از لحاظ ویژگی های بصری بهبود و ارتقا یافته اند.

مجموعه The Walking Dead Collection در تاریخ 5 دسامبر 2017 (برابر با 14 آذر 1396) بر روی PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایین می‌توانید تصاویر و تریلر مربوط به تغییرات گرافیکی صورت گرفته در این مجموعه را مشاهده کنید.

م.حافظ | تریلر | 01/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.