نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 19 آذر 1396
ساعت 13:50

تریلر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد

4.33 از 5

مشاهده کنید تریلر جدید بازی Spider-Man

کمپانی Marvel Entertainment تریلر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

در تریلر جدید منتشر شده از بازی Spider-Man می‌بینیم که نویسندگان کلاسیک Spider-Man یعنی آقای Dan Slott و آقای Christos Gage به تیم نویسندگان داخلی در استودیوی Insomniac Games ملحق شده و با آنها برای نوشتن بهترین داستان برای بازی Spider-Man همکاری می‌کنند. بعلاوه در این تریلر می‌توانیم بخشی از گیم پلی بازی Spider-Man را ببینیم.

بازی Spider-Man قرار است در سال 2018 انحصاراً برای PlayStation 4 عرضه گردد. متأسفانه تاریخ دقیق عرضه این عنوان در مراسم امسال PlayStation Experience اعلام نشد.

عنوان Spider-Man از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی است که در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را در استودیوی Insomniac Games می‌گذراند. این بازی داستان کاملاً جدیدی را درباره اسپایدرمن بازگو خواهد کرد. محیط بازی Spider-Man در شهر New York City و به صورت فضای باز طراحی شده است و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. گیمرها قادر به استفاده از توانایی ها و قابلیت های اسپایدرمن هستند.

م.حافظ | تریلر | 10/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چراااا تاریخ عرضه ی این بازی رو اعلام نمی کنن. آقا دیوانه شدم من تریلر رو دیدم. خیلی عاااالی بود :TT:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.