نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 آذر 1399
ساعت 15:00

Marvel Spider-Man Remastered نیز حالت Ray-Tracing+60FPS پیدا کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، نسخه ریمستر Marvel’s Spider-Man در PS5 نیز حالت Performance RT دریافت کرد.

اینسامنیاک هفته پیش از عرضه آپدیت مخصوصی برای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales خبر داده که بواسطه آن، حالت گرافیکی قابل انتخاب جدیدی به نام Performance RT به بازی اضافه می‌شد. در این حالت جدید که به نوعی شامل بهترین ویژگی‌ها از دو حالت گرافیکی اولیه Performance و Fidelity هستند، بازی همزمان با هر دو ویژگی نرخ فریم 60FPS و فعال بودن تکنیک نورپردازی Ray-Tracing اجرا می‌شود.

با توجه به وعده قبلی اینسامنیاک مبنی بر ارائه چنین ویژگی برای بازی Marvel's Spider-Man Remastered، حالا آپدیت مخصوص این حالت نیز برای آن نیز منتشر شده است. با انتخاب این حالت، این بازی نیز همزمان با نرخ فریم 60FPS و همراه با ویژگی Ray-Tracing در PS5 اجرا می‌شود که با توجه به توضیحات، این حالت شامل اعمال تغییر در ویژگی‌های reflection quality و pedestrian density و البته رزولوشن تصویر است تا درنهایت کنسول بتواند هر دو ویژگی را به صورت همزمان در بازی اجرا کند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered درحال حاضر فقط برای بازیکنان PS5 و البته فقط برای خریداران نسخه Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.