نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 21 آذر 1396
ساعت 13:50

عرضه Gold Edition و دو DLC جدید بازی Resident Evil 7

3.86 از 5

Resident Evil 7 biohazard Gold Edition  و دو دی ال سی Not a Hero و End of Zoe عرضه شدند

هم اکنون نسخه Resident Evil 7 biohazard Gold Edition و همچنین DLC های End of Zoe و Not a Hero برای این بازی در دسترس قرار گرفته اند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

نسخه Resident Evil 7 biohazard Gold Edition مناسب کسانی است که هنوز بازی Resident Evil 7 biohazard را خریداری نکرده اند. نسخه Gold Edition بازی رزیدنت اویل 7 شامل نسخه اصلی بازی، تمامی DLC های موجود در سیزن پس، Banned Footage Vol. 1 و Banned Footage Vol. 2 ، همچنین جدیدترین DLC این بازی یعنی End of Zoe است. دارندگان Resident Evil 7 می‌توانند از امروز Not a Hero DLC را به صورت رایگان دانلود نمایند.

End of Zoe درواقع آخرین DLC برای بازی Resident Evil 7 است و در آن، سرنوشت Zoe مشخص می‌شود. گیمرها در اینجا نقش یک جنگلبان را بازی می‌کنند که در هنگام جستجو در منطقه ای از مرداب ها، با دشمنان جدیدی مواجه می‌شود. End of Zoe از طریق سیزن پس، نسخه Gold Edition و یا به صورت مجزا با قیمت 14.99 دلار در دسترس قرار دارد.

در Not a Hero کاراکتر کهنه کار سری Resident Evil یعنی Chris Redfield با یک سری دشمنان ترسناک مواجه می‌شود. Chris Redfield برخلاف کاراکتر اصلی بازی Resident Evil 7 یعنی Ethan Winters، قادر به استفاده از توانایی هایش برای مبارزه و شکست این موجودات خواهد بود.

Resident Evil 7 biohazard Gold Edition همراه با DLC های مذکور در حال حاضر برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار گرفته است. علاقه مندان می‌توانند بازی Resident Evil 7 و DLC آن را با هدست PlayStation VR تجربه کنند. در پایان متن می‌توانید چند تصویر و تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

Resident Evil 7: Biohazard عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا است که در اوایل سال 2017 عرضه شد. (نقد و بررسی Resident Evil 7)

م.حافظ | تریلر | 12/12/2017
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.