نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 28 دی 1396
ساعت 20:00

بخشی از گیم‌پلی نسخه بتای بازی Metal Gear Survive

0 از 5

تماشا کنید: اولین ماموریت نسخه بتای بازی Metal Gear Survive

همانطور که می‌دانید نسخه بتای بازی Metal Gear Survive امروز در دسترس قرار گرفت. هم اکنون می‌توانید بخشی از گیم‌پلی مربوط به مأموریت آغازین نسخه بتا را در اینجا مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

نسخه بتای بازی Metal Gear Survive برای کاربران PLayStation 4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته است. ویدئویی که در اینجا مشاهده می‌کنید مأموریت آغازین را نشان می‌دهد که بر روی PS4 بازی شده است.

در ویدئوی منتشر شده، قهرمان سفارشی سازی شده بازی را مشاهده می‌کنید که در اطراف پایگاه می‌دود و با گروهی از زامبی‌های Tracker یا دنبال کننده و همچنین یک Bomber یا بمب افکن مبارزه می‌کند. در این ویدئو می‌توانید جدول ساخت سلاح و Wormhole Digger را مشاهده نمایید.

نسخه بتای بازی Metal Gear Survive از امروز تا 21 ژانویه 2018 (1 بهمن 1396) در دسترس قرار خواهد داشت. نسخه کامل این عنوان در روز 20 فوریه 2018 (1 اسفند 1396) در امریکای شمالی و 22 فوریه 2018 (3 اسفند 1396) در اروپا عرضه خواهد شد. Metal Gear Survive برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows ارائه می‌شود.

بازی Metal Gear Survive نیاز به اتصال اینترنت دائمی چه در هنگام بازی مشارکتی (کوآپ) چه در بخش تک نفره خواهد داشت. یک فروشگاه داخل بازی نیز وجود دارد که گیمرها می‌توانند امتیازات و سکه‌های جمع آوری شده را برای خرید تجهیزات و ارتقا بازی خود صرف کنند. این سکه‌ها و امتیازات در طی گیم پلی بازی بدست می‌آیند و البته می‌توان آنها را با پول واقعی نیز خریداری کرد.

عنوان Metal Gear Survive از نوع بازی‌های اکشن ماجراجوئی آمیخته با عناصر تلاش برای حفظ بقا است که شرکت کونامی مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند.

م.حافظ | تریلر | 18/01/2018

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.