نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 23 ارديبهشت 1397
ساعت 20:04

تیزر جدید انیمیشن Incredibles 2 از قدرت‌های جدید جک جک رونمایی کرد

3.43 از 5

جک جک در تیزر جدید انیمیشن Incredibles 2 رسما لباس ابرقهرمانی خود را بر تن کرد

تیزر تریلر جدید انیمیشن Incredibles 2 بیشتر بر روی کاراکتر جک جک و قدرت‌های او تمرکز داشت؛ قدرت‌هایی چون: چشمان لیزری، دورنوردی (انتقال از یک نقطه به نقطه دیگر بدون عبور از فضای فیزیکی) و تبدیل شدن به یک موجود عجیب بنفش‌رنگ.
این تیزر همچنین مشخص می‌کند که خانواده پار اکنون در چه وضعیتی قرار دارند و همچنین نشان می‌دهد که الاستیگرل (با صداپیشگی هولی هانتر) به‌عنوان یک حامی برای ابرقهرمانان منصوب شده است؛ برخلاف تصورات فعالیت ابرقهرمانان هنوز در این انیمیشن غیرقانونی محسوب می‌شود.
مسئولیت جدید الاستیگرل او را مجبور کرد که برای مدتی آقای شگفت‌انگیز (با صداپیشگی کریگ تیو نلسون) را تنها بگذارد، در نتیجه آقای شگفت‌انگیز مجبور است تا در این زمان مراقب دختر نوجوان خود ویولت (با صداپیشگی سارا وول) و پسر سریع خود دش (با صداپیشگی هاک میلنر) باشد؛ جک جک کوچک نیز باعث ایجاد مشکلات زیادی برای پدر خانواده شده است و با قدرت‌های جدید خود او را آزار می‌دهد.
این خانواده نیاز دارند که سریعا بار دیگر در کنار هم جمع شوند و با شرور جدید داستان یعنی Sreenslaver که از نمایشگر‌ها برای کنترل مردم استفاده می‌کند به مقابله بپردازند؛ اگرچه ما نمی‌دانیم که این خانواده چگونه می‌خواهند او را به چنگ بیاورند. با توجه به تیزر منتشرشده ما جک جک را در لباس ابرقهرمانی مشاهده می‌کنیم، این کاراکتر در انتهای تیزر با لباس رسمی خود در آسانسوری مشاهده می‌شود و مردی که نظاره‌گر اوست سعی می‌کند به این بچه کمک کند اما خیلی زود متوجه می‌شود جک جک یک بچه عادی نیست که با بازی کردن او را سرگرم کند.
صداپیشگان دیگر این انیمیشن عبارت‌اند از: ساموئل جکسون، جاناتان بنکس، باب اودنکرک، کاترین کینر، ایزابلا روسلینی و جان راتزنبرگر؛ وظیفه کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن نیز برعهده برد برد است. (برد همچنین صداپیشه کاراکتر ادنا مود خیاط داستان است)
انیمیشن Incredibles 2 در تاریخ 15 ژوئن 2018 (15 خرداد 1397) بر روی پرده نقره‌ای سینماها به نمایش در خواهد آمد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.