نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 مرداد 1397
ساعت 09:00

تریلر جدیدی با محوریت مبارزات در Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

0 از 5

اسکوئر انیکس و Eidos Montreal، به تازگی یک تریلر جدید با محوریت تاکتیک‌های مبارزاتی لارا در Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری بازی‌های «توم رایدر»، امسال نیز می‌توانند یکی دیگر از ماجراجویی‌های «لارا کرافت» را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider، یعنی Eidos Montreal و همچنین ناشر بازی یعنی Square Enix، در طول چند هفته اخیر و پس از اعلام رسمی گلد شدن بازی، چندین دمو کوتاه و نمایش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند. پیش از این، تریلرهایی از زمان معرفی، با محوریت دنیای بازی و اخیرا نیز محیط‌های بومی بازی را شاهد بودیم. به تازگی سازندگان این بازی یک گیم‌پلی دمو کوتاه دیگر، این بار با محوریت تاکتیک‌های جنگی جدید لارا کرافت در بازی جدید را منتشر کرده‌اند.

در دموی گیم‌پلی جدید، تعدادی از تکنیک‌های مبارزاتی جدیدی که برای لارا در این بازی معرفی شده را در قالب عملی و اجرایی شاهد هستیم. همچنین این دمو تمرکز بالایی روی «مخفی‌کاری» دارد و لارا به شکلی جالب می‌تواند خود را همرنگ محیط کرده و با حرکت در میان گیاهان و خزه‌های انبوه و عمودی، بدون جلب توجه به دشمن نزدیک شود. او همچنین حالا به شخصیت مرگباری تبدیل شده و حملات بسیار سریع‌تر و قوی‌تری دارد؛ سازندگان در یک بخش دیگر نیز خواسته‌اند اجرای تاکتیک‌های جدید از جمله کشتن یک دشمن و بازگشت سریع به حالت مخفی‌کاری را هم نمایش دهند. ویژگی به دام انداختن دشمنان از ارتفاع (روی درخت) و همچنین شلیک تیرهای مخصوص کمان برای گمراه کردن دشمنان نیز در این ویدیو دیده می‌شود. شما در ادامه این دمو گیم‌پلی جدید را نیز مشاهده می‌کنید:

 

 

همان‌طور که اشاره شد، استودیو Eidos Montreal به تازگی خبر گلد شدن بازی را منتشر کرده و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که همه تاکتیک‌های نمایش داده شده در تریلر، در بازی نهایی نیز وجود خواهد داشت. بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.