نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 شهریور 1397
ساعت 15:30

ویدیو گیم‌پلی بازی Battlefield V روی کارت GeForce RTX 2080 Ti

5 از 5

به تازگی ویدیو جدیدی از عنوان Battlefield V منتشر شده که گیم‌پلی بازی با استفاده از تکنولوژی Ray Tracing روی کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti به نمایش می‌گذارد.

کارت GeForce RTX 2080 Ti یکی از قدرمتند‌ترین کارت‌های گرافیک مخصوص بازی از سوی شرکت انویدیا است که قیمتی ۹۹۹ دلاری دارد و از ویژگی‌های جدیدی همچون Ray Tracing بهره می‌برد که تفاوت‌های زیادی در سییستم نورپردازی بازی‌ها ایجاد می‌کند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Nvidia یک ویدیو گیم‌پلی سه دقیقه‌ای از نقشه کاملا جدید Rotterdam بازی Battlefield V که در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی واقع در شهر کلن کشور آلمان در دسترس مخاطبین قرار داشت، منتشر کرده است که تصاویر خیره کننده‌ ایجاد شده با استفاده از کارت گرافیک مذکور و تکنولوژی Ray Tracing را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
بازی Battlefield V توسط استودیو دایس توسعه یافته و قرار است توسط شرکت الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. این عنوان برخلاف نسخه‌های گذشته فاقد سیزن پس و هرگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های جدید بازی می‌توان به وجود حالت‌های چندنفره متفاوت و جدید نظیر حالت پرطرفدار بتل رویال اشاره کرد که به نوعی رقیبی برای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Back Ops 4 با نام Blackout محسوب می‌شود.
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.