نویسنده: میلاد شجری شنبه، 10 شهریور 1397
ساعت 09:00

ویدیو‌های جدید Devil May Cry 5 اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار می‌گذارند

0 از 5

شرکت کپ‌کام در جریان رویداد PAX West، ویدیو گیم‌پلی‌های جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرد که حالت گالری، دویل بریکر‌ها و غیره را به نمایش می‌گذارند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت ژاپنی کپ‌‌کام (Capcom) در پنل خود در جریان رویداد PAX West، به نمایش ویدیو گیم‌پلی‌های کاملا جدیدی از عنوان هک اند اسلش و موردانتظار جدید خود یعنی بازی Devil May Cry 5 پرداخت. در ویدیو اول، ما شاهد معرفی دویل بریکر‌های مختلف نظیر Overture، Gerbera، Punch Line، Tomboy، Ragtime، Helter Skelter و Rawhide توسط کارگردان هیدئاکی ایتسونو، تهیه کننده ارشد میچیترو اکابه و تهیه کننده مت واکر هستیم؛ ابزاری که شخصیت اصلی یا قهرمان داستان به نام نیرو برای نبرد با انواع شیاطین مختلف، به آن نیاز پیدا خواهد کرد.

در ویدیو دوم به سراغ حالتی در بازی به نام Gallery Mode ‌می‌رویم که اطلاعاتی درباره چیز‌های مختلف نظیر اسلحه‌ها و دویل بریکر‌ها و غیره در اختیار بازیکنان خواهد گذاشت. در این میان شایان به ذکر است که توسعه دهندگان تایید کردند، حالت پرطرفدار Photo Mode که این روز‌ها تبدیل به پای ثابتی از بازی‌های AAA شده، در کنال حالت آموزشی، بخشی از بازی DMC 5 خواهند بود؛ جزییات بیشتر از هر کدام این حالت‌ها در آینده منتشر خواهد شد. در ویدیو سوم و آخر نیز ما شاهد نمایش دیگری از مبارزه با باس Goliath در بازی هستیم. در ادامه شما را دعوت می‌کنم تا این ویدیو‌ها را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن‌ها به اشتراک بگذارید:

 
 
 
 
 
 
بازی Devil May Cry 5 در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 به صورت رسمی معرفی شد و در ادامه، در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس مخصوص گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی نیز تریلری جدید دیگری از آن منتشر شد که در انتها به مشخص کردن تاریخ عرضه جهانی بازی پرداخت. برای آشنایی با گیم‌پلی عنوان DMC 5، شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی ۱۵ دقیقه بازی را مشاهده کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به این مقاله مراجعه نمایید. 
 
بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.