نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 11:30

تریلر Photo Mode بازی Spider-Man منتشر شد

0 از 5

تریلر جدید عنوان Spider-Man، ویژگی‌های مختلف بخش Photo Mode را به نمایش می‌گذارد که قرار است به همراه آپدیت روز اول به بازی اضافه شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ امروز استودیو توسعه دهنده اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) و شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) تریلر جدیدی از عنوان اکشن/ماجراجویی و ابرقهرمانی  Spider-Man منتشر کردند که یکی از ویژگی‌های جالب بازی را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر به نمایش بخش فوق‌العاده Photo Mode بازی Spider-Man می‌پردازد که قرار است به همراه آپدیت روز اول به بازی اضافه شود. به کمک این ویژگی، شما می‌توانید مرد عنکبوتی دوست داشتنی را در ژست‌های اکشن مختلف فریز کرده و تصاویر زیبایی ثبت کنید. به کمک ویژگی‌های جالب این بخش همچنین شما می‌توانید از افکت‌های کامیک بوکی، قاب‌ها و غیره استفاده کرده و حتی حالت چهره مرد عنکبوتی را تغییر دهید. در ادامه شما می‌توانید تریلر مربوط به این حالت را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
 
در خبری مرتبط، چندی پیش تایید شد که بخش داستانی اصلی بازی Spider-Man نیاز به صرف بیست ساعت زمان برای اتمام دارد. همچنین گفته شد که بازیکنان برای تجربه بازی، باید حداقل ۴۵ گیگابایت فضای خالی روی هارد کنسول پلی‌استیشن ۴ در اختیار داشته باشند. شایان به ذکر است که این بازی دارای پکیجی از بسته‌های الحاقی داستانی به نام The City That Never Sleeps است که شامل سه Chapter می‌شود و هر کدام از این Chapter‌ها نیز مراحل، دشمنان و لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد.
 
بازی Spider-Man توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در تاریخ ۱۶ شهریورماه ۹۷ (هفتم سپتامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به بیان است که نمرات و نقد‌های بازی نیز در روز سه شنبه، ۱۳ شهریورماه منتشر خواهد شد.
 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.