نویسنده: میلاد شجری جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 14:30

تریلر هنگام انتشار و دو ویدیو جدید از بازی Spider-Man منتشر شد

4 از 5

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به تازگی تریلر هنگام عرضه بازی Spider-Man را در کنار دو ویدیو با محوریت موسیقی متن و معرفی اولین لباس DLC بازی منتشر کرد.

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) امروز سرانجام بازی بسیار موردانتظار Spider-Man محصول استودیو توسعه دهنده اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را به صورت جهانی عرضه کرد. برای جشن گرفتن همین موضوع نیز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این شرکت تریلر هنگام عرضه این عنوان اکشن/ماجراجویی و ابرقهرمانی را منتشر کرد. در کنار این تریلر، همچنین تعدادی از اعضای استودیو توسعه دهنده بازی و شرکت مارول به برگذاری یک استریم زنده پرداختند و به معرفی محتویات پشت صحنه و جالبی از بازی اسپایدرمن پرداختند.

در جریان این استریم زنده، آن‌ها از اولین لباس ویژه بسته‌الحاقی بازی Spider-Man که توسط هنرمندی شناخته شده به نام «گابریل دل‌اوتو» (Gabriele Dell’Otto) طراحی شده، رونمایی کردند. لازم به بیان است که استودیو اینسامنیاک گیمز لباس‌های مختلفی برای بسته‌های الحاقی آینده بازی طراحی کرده است و آن چه که شما در ویدیو انتها مطلب مشاهده خواهید کرد، اولین آن‌ها می‌باشد و قرار است همراه با عرضه بسته The Heist که چندی پیش معرفی شد، در دسترس قرار گیرد. ویدیوی دیگر مربوط به موسیقی متن است که نحوه ساخت موسیقی‌های بازی توسط آهنگساز جان پیزانو شرح داده می‌شود.

بازی Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در ادامه شما می‌توانید تریلر هنگام انتشار و ویدیو‌های مذکور را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
 
 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.