نویسنده: میلاد شجری شنبه، 17 شهریور 1397
ساعت 12:30

ویدیو جدید بازی Spider-Man با محوریت مبارزات منتشر شد

0 از 5

به تازگی ویدیو جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شده که نحوه رسیدن استودیو اینسامنیاک گیمز به سیستم مبارزات جالب بازی را توضیح می‌دهد.

عنوان انحصاری Spider-Man پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام عصر روز گذشته به صورت جهانی در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار گرفت و هم‌اکنون بسیاری در حال تجربه آن‌ هستند و از تاب خوردن میان ساختمان‌های بلند شهر نیویورک و مبارزات جذاب بازی لذت می‌برند. حال جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) ویدیو جدیدی از بازی منتشر کرده‌اند که در آن‌، اعضای تیم توسعه دهنده درباره نحوه ساخت مبارزات، اهمیت آزادی، تعامل با محیط پیرامون و تجهیزات مختلف مردعنکبوتی صحبت می‌کنند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. طبق اطلاعات منتشر شده؛ بازی برای اتمام نیاز به صرف بیست ساعت زمان دارد که البته با انجام ماموریت‌‌ها و فعالیت‌های جانبی این مقدار بیشتر خواهد شد. شایان به ذکر است که این بازی دارای پکیجی از بسته‌های الحاقی داستانی به نام The City That Never Sleeps است که شامل سه Chapter می‌شود و هر کدام از این Chapter‌ها نیز مراحل، دشمنان و لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد؛ اولین این لباس‌ها نیز چندی پیش در طی استریم زنده معرفی شد. 

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.