نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 16:00

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey با محوریت انتخاب‌ها

5 از 5

شرکت یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Assassin’s Creed Odyssey  با محوریت انتخاب‌ها منتشر کرده است.

امروز شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر کاملا جدیدی از عنوان اکشن/ ماجراجویی، جهان آزاد و نقش آفرینی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرد. این تریلر به نمایش نحوه تاثیرگذاری انتخاب‌های بازیکنان در بازی می‌پردازد؛ از شخصیتی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنند گرفته تا انتخاب دیالوگ‌ها، توانایی‌ها، نحوه‌ی مبارزات و حتی استایل زره‌ای که بر تن شخصیت خود می‌کنند.

پیش از این نیز ویدیوی‌هایی از این دست یا محوریت یونان باستان، سیستم مبارزات و دریانوردی از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده بود که مشاهده آن‌ها، اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران با اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته شایان به ذکر است که خریداران یکی از نسخه‌های ویژه بازی، دو روز زودتر به این عنوان اکشن و ماجراجویی که سعی دارد یک عنوان کاملا نقش آفرینی باشد، دسترسی پیدا خواهند کرد. در خبری مرتبط، شرکت یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که بعد از انتشار نسخه سال ۲۰۱۸ میلادی، مجموعه برای یک سال استراحت کرده و در واقع، در سال ۲۰۱۹ میلادی ما شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed نخواهیم بود.
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.