نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 18:00

تریلر جدیدی از نسخه سوئیچ بازی Dark Souls: Remastered منتشر شد

0 از 5

به تازگی تریلر جدیدی از نسخه نینتندو سوئیچ بازی Dark Souls: Remastered منتشر شده که از شما می‌خواهد آرام باشید.

تقریبا تمامی کسانی که در حوزه بازی‌های ویدیویی درگیر هستند، می‌دانند که سری بازی‌های محبوب Dark Souls هیچوقت تجربه‌ای آرامش‌بخش نبوده‌اند. اما حالا در دست تعدادی از بازیکنان، عنوان Dark Souls: Remastered ممکن است به طریقی غیرمعمول به تجربه‌ای آرامش‌بخش تبدیل شود. شرکت بزرگ نینتندو (Nintendo) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و با توجه به نزدیکی عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ در ماه آینده میلادی، تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که شامل تصاویری از عنوان اکشن و نقش آفرینی کلاسیک (و بدبختانه دشوار) به سبکی خنده‌دار می‌شود و از شما می‌خواهد که آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید.

نسخه ریمستر بازی Dark Souls در اوایل سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و نسخه نینتندو سوئیچ برای عرضه در فصل پاییز تاخیر خورد. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید این نسخه از بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

نسخه نینتندو سوئیچ بازی Dark Souls: Remastered در تاریخ ۲۷ام مهرماه ۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) در دسترس قرار گرفت. آخرین نسخه از سری «دارک سولز» بازی Dark Souls 3 بود که در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس قرار گرفت و یکبار دیگر تحسین‌های زیادی برای استودیو سازنده سری یعنی فرام سافت‌ور (FromSoftware) به ارمغان آرود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.