نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 08:00

تریلر لانچ بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

0 از 5

کمپانی Ubisoft به تازگی تریلر لانچ بازی Assassin’s Creed Odyssey را حدود ۱۲ روز قبل از عرضه رسمی بازی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تنها ۱۲ روز دیگر تا موعد انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey زمان باقی مانده و یوبی‌سافت نیز به تازگی، تریلر لانچ این بازی را منتشر کرده است. در تریلر جدید، شاهد اکشن‌ها و مبارزات، مناظری باشکوه از جهان یونان باستان و همچنین احتمالا در مهم‌ترین بخش از تریلر، نمایش اهمیت انتخاب‌های بازیکنان در طول تجربه این بازی دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر لانچ این بازی را مشاهده کنید.

 

 

Assassin’s Creed Odyssey اولین تجربه کاملا نقش‌آفرینی در سری بازی‌های اساسینز کرید است و از همین رو، سازندگان از زمان معرفی رسمی بازی در E3 2018 و در طول تمام دوران تبلیغاتی بازی، روی عنصر انتخاب‌های بازیکنان و تاثیری که انتخاب‌ها روی داستان و گیم‌پلی بازی می‌گذارد صحبت‌های زیادی کرده‌اند. در تریلر جدید نیز یوبی‌سافت بار دیگر ویژگی آزادی عمل بازیکن و داشتن حق انتخاب و تعیین سرنوشت داستان این بازی را پررنگ کرده است. غیر از این موارد، نمایش‌هایی از مکانیک‌های مبارزات تن به تن، مبارزات دریایی و دنیای کلی این بازی در یونان باستان که قابل تجربه با یکی از دو کاراکتر مرد Alexios یا کاراکتر زن Kassandra است را نیز مشاهده می‌کنیم.

در خط داستانی این بازی، هر دو کاراکتر درنهایت به یک مزدور تبدیل می‌شوند و بازیکن باید در ادامه، تصمیم بگیرد تا در تقابل نیروهای آتنی و اسپارتی کدام طرف را انتخاب کند. به علاوه غیر از دنبال کردن یک خط داستانی چند شاخه‌ای و با پایان‌بندی‌های متفاوت، بازیکنان در این بازی با مخلوقات و موجودات خاص اسطوره‌شناسی یونانی نیز تقابل خواهند داشت.

با در نظر گرفتن اینکه سال آینده شاهد عرضه یک بازی اصلی در سری اساسینز کرید نخواهیم بود، سازندگان بازی «اساسینز کرید اودیسه» طبق برنامه‌ای مشخص قصد دارند تا برای مدتی طولانی از بازی پشتیبانی کرده و محتواهای پس از عرضه زیادی در انتظار آن خواهد بود. به علاوه، یوبی‌سافت این وعده را هم داده که دنیای این بازی، بزرگ‌تر از هر بازی دیگری در این سری بوده و از هر بازی دیگری در این سری، به زمان بیشتری برای تکمیل نیاز دارد. بازی Odyssey قرار است در روز 5 اکتبر 2018 (16 مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.