نویسنده: م.حافظ شنبه، 21 مرداد 1396
ساعت 17:58

نکات مهم بازی Star Wars Battlefront 2 که باید بدانید

4.5 از 5

8 نکته مهم که باید در مورد بازی Star Wars Battlefront 2 بدانید

بازی Star Wars Battlefront 2 در راه است. در این مقاله جزئیات مهم در مورد این بازی از قبیل تاریخ عرضه، بخش تک نفره، بخش چندنفره و ... ارائه شده است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در مراسم Star Wars Celebration در شهر Orlando معرفی شد. این بازی شوتر اکشن با تم علمی تخیلی کاری از کمپانی EA قرار است در تاریخ 15 نوامبر 2017 (24 آبان 1396) برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه گردد. در پایین می‌توانید مهم ترین نکات و ویژگی های مربوط به این بازی را مشاهده کنید:

•    وجود عملیات تک نفره در بازی Star Wars Battlefront 2

بازی Star Wars Battlefront 2 عملیات تک نفره به صورت کامل خواهد داشت. بازی Star Wars Battlefront اورجینال (عرضه شده در سال 2015) در حالت آفلاین، نقص های زیادی داشت و با تمرکز بر روی بخش چندنفره و  قابلیت تقسیم صفحه نمایش عرضه شده بود.

این اتفاق امسال برای نسخه جدید نخواهد افتاد. گیمرها نقش کاراکتری به نام  Iden Versio را بازی می‌کنند که رهبر واحد نیروهای ویژه ممتاز به نام Inferno Squad مربوط به Galactic Empire می‌باشد. آنها شاهد انهدام و تخریب دومین Death Star (ستاره مرگ) هستند؛ داستان بر روی معرفی First Order که انسانهای شرور در Force Awakens می‌باشند، تمرکز دارد. هنوز گیم پلی مربوط به بخش تک نفره این بازی ارائه نشده است.

1

•    امکان تجربه زودتر بازی Star Wars Battlefront 2

علاقه مندان به تجربه بازی Star Wars Battlefront 2 کمی زودتر از زمان عرضه اش، می‌توانند این بازی را از طریق نسخه بتا چندنفره آن زودتر از بقیه تجربه نمایند.

کسانی که این بازی را پیش خرید کرده باشند از روز 4 اکتبر (12 مهر) و کسانی که پیش خرید نکرده باشند از روز 6 اکتبر (14 مهر) قادر به تجربه نسخه بتا چندنفره خواهند بود. در این نسخه، نقشه Naboo: Theed Battle را بازی خواهند کرد که باید در نقش روبات های Separatist یا Clone Army در مد Galactic Assault بازی مبارزه کنند. این نسخه بتا تا روز 9 اکتبر (17 مهر) برای PC ، Xbox One و PS4 در دسترس قرار خواهد داشت.

2

•    وجود هر 3 عصر Star Wars در بازی Star Wars Battlefront 2

تمامی 3 عصر Star Wars در بازی Star Wars Battlefront 2 قابل تجربه خواهند بود. بطور کامل نمی‌دانیم که حضور این 3 عصر تا چه اندازه وسعت خواهد داشت. شاید بعضی از بخش ها فقط در قسمت چند نفره قابل بازی باشند و قسمت تک نفره به داستان پیشرفت First Order اختصاص داده باشد.

3

•    رونمایی جزئیات بخش چند نفره بازی Star Wars Battlefront 2

سرانجام در کنفرانس خبری کمپانی EA در نمایشگاه امسال E3 اولین تریلر از بخش چند نفره بازی Star Wars Battlefront 2 و همچنین یک نسخه دمو 30 دقیقه ای از بخش چندنفره بازی به نمایش در آمد. (ویدئوی بخش چندنفره Star Wars: Battlefront II در E3 2017)

در این تریلر ما مرحله چندنفره Attack on Theed را مشاهده می‌کنیم که با اسب سواران و نظامیان و روبات های مبارز انجام می‌گیرد. به نظر می‌رسد که وسایل نقلیه از جایگاه مهمی برخوردار باشند؛ تانک ها و سربازان آنها در خیابان ها مبارزه می‌کنند و سفینه های فضایی در آسمان به جنگ با دشمنان می‌پردازند. نظامیان حاضر در لجن زارها در خیابان ها مبارزه می‌کنند و به سمت کاخ مرکزی حرکت می‌نمایند. همه این اتفاقات جذاب و هیجان انگیز هستند.

4

•    وجود مبارزه فضایی در بازی Star Wars Battlefront 2

قرار است در بازی Star Wars Battlefront 2 ویژگی مبارزه های فضایی وجود داشته باشد. بازی اورجینال Star Wars Battlefront انحصاراً بر روی مبارزه از سمت هوا به سمت زمین تمرکز داشت. این موضوع احتمالاً به خاطر محدودیت طراحی یا شاید هم کاملاً سهوی بوده است. این موضوع واکنش شدیدی را به همراه داشت.

اما اینبار مبارزه فضایی در راه است. استودیوی Criterion که بیشتر به خاطر سری Burnout و احیاء سری Need for Speed کمپانی EA معروف می‌باشد مسئولیت مدیریت تمام مبارزات فضایی و مبارزه ماشینی در بازی امسال را بر عهده دارد.

5

•    وجود کلاس های چند نفره در بازی Star Wars Battlefront 2

کلاس های چند نفره ویژگی دیگری است که در بازی Star Wars Battlefront 2 وجود خواهند داشت. در این بازی 4 کلاس نظامی وجود دارد که گیمر می‌تواند از میان آنها انتخاب کند. این 4 کلاس شامل کلاس Officer ، کلاس Assault ، کلاس Trooper و کلاس Specialist هستند. هر یک از این کلاس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد، سلاح های ویژه و توانایی ها و قابلیت های خاص هستند. (اطلاعات جدید کلاس Officer و Specialist بازی Star Wars: Battlefront 2)

6

•    بازگشت قهرمانان قابل بازی در بازی Star Wars Battlefront 2

بهترین موضوع در رابطه با بازی Star Wars Battlefront 2 وجود کلاس های قهرمان قابل بازی در بخش چند نفره می‌باشد. بازی کردن در نقش کاراکتر Luke Skywalker در بازی اورجینال بسیار هیجان انگیز بود و هیچ چیز مانند این قسمت لذت بخش نبود. هم اکنون در بازی امسال هم شاهد بازگشت آن خواهیم بود.

مانند بازی اورجینال، آزادی عمل خلاق در مورد مبارزه قهرمانان با تبه کاران، در این بازی هم در نظر گرفته خواهد شد. قهرمانانی که تاکنون تأیید شده اند Darth Maul ، Yoda ، Kylo Ren ، Rey و Luke Skywalker هستند.

7

•    عدم وجود سیزن پس برای بازی Star Wars Battlefront 2

بازی Star Wars Battlefront 2 سیزن پس نخواهد داشت. سیزن پس ارائه شده برای بازی اورجینال Star Wars Battlefront جامعه Battlefront را پراکنده کرد و روندی بود که دائماً نقد شد. بنابراین برای بازی امسال، هیچ سیزن پسی ارائه نخواهد شد.

خوب است به یاد آوریم که بازی Titanfall 2 بدون هیچ گونه DLC خریدنی عرضه شد و تمامی DLC های آن رایگان عرضه شده اند. به نظر می‌رسد که بازی Star Wars Battlefront 2 چنین روندی داشته باشد همراه با نقشه های رایگان، سلاح های رایگان، کاراکترهای رایگان و مدهای بازی رایگان.

8

م.حافظ | مقالات | 12/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.