نویسنده: سینا محمدی جمعه، 03 آذر 1396
ساعت 05:05

مورد انتظارترین عناوین رویداد PSX 2017

5 از 5

 مورد انتظارترین عناوین رویداد PSX 2017

با برگزاری رویداد PSX در سال گذشته، سطح کیفی این رویداد ارتقا پیدا کرد؛ همایشی که پیش از این تنها جایگاهی برای معرفی عناوین کم‌اهمیت بود، با رونمایی آثار متعدد در PSX 2016 تغییرات بسیاری را تجربه کرد و به یکی از مهمترین رویدادهای سالانه تبدیل شد. PSX 2017 در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر ماه) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد و در این مقاله مورد انتظارترین عناوین این رویداد را معرفی خواهیم کرد. با بازی مگ همراه باشید.

توجه: این لیست از ترتیب خاصی پیروی نمی‌کند.

Devil May Cry 5

Most Anticipated Games of PSX 2017 1

غیبت دانته در نسل هشتم طرفداران سبک هک اند اسلش را ناامید کرده است. کپکام پس از انتشار بازسازی Devil May Cry 4 و DmC Devil May Cry، سری فوق را فراموش کرد و دیدار طرفداران از قهرمان دوست‌داشتنی این مجموعه را به زمانی نامشخص موکول نمود. Devil May Cry غیبتی طولانی را تجربه کرده و مطرح شدن شایعاتی مبنی بر حضور این عنوان در رویداد PSX به حواشی پیرامون آن دامن زده است. با عدم معرفی پروژه «هیدئاکی ایتسونو» (کارگردان نسخه‌های دوم، سوم و چهارم سری)، صحت یافتن خبر فوق محتمل به نظر می‌رسد و به تحقق پیوستن آن دور از ذهن نیست.

Soul Calibur VI

Most Anticipated Games of PSX 2017 2

سری Soul Calibur با پیاده‌سازی مبارزات اسلحه‌محور در زمره عناوین تاثیرگذار ژانر فایتینگ جای گرفت. استفاده از شخصیت‌های مهمان نیز از دیگر دستاوردهای این مجموعه بود که در کنار مبارزات جذاب به بخشی از کارنامه سری بدل گشت؛ شخصیت‌هایی که اتزیو، کریتوس و لینک تنها بخش کوچکی از آن را در بر می‌گیرند. در ادامه شایعات معرفی Devil May Cry 5 توسط یکی از کاربران ردیت، وی از رونمایی Soul Calibur VI خبر داد، امری که با توجه به انتشار Tekken 7 از سوی نامکو باندای منطقی به نظر می‌رسد و می‌تواند بازگشت این مجموعه را رقم بزند.

Shenmue III

Most Anticipated Games of PSX 2017 3

Shenmue از پرخرج‌ترین عناوین تاریخ ویدیو گیم است که به علت هزینه بالای ساخت خود، به مرز سوددهی نرسید. این عنوان تاثیر زیادی در سبک اکشن ادونچر گذاشت و به واسطه المان‌های Life Simulation به عنوانی متفاوت بدل گشت. نسخه سوم پس از شایعات فراوان در E3 2015 معرفی شد و با تامین بودجه خود از طریق کیک استارتر یکی از مورد انتظارترین عناوین را برای طرفداران این مجموعه شکل داد؛ عنوانی که همچنان به یک اثر ناقص شباهت دارد و بی شباهت به آثار نسل هفتم نیست. نمایش گیم‌پلی Shenmue III در PSX می‌تواند به بهبود شرایط سگا کمک کند و در بازاریابی آن موثر واقع شود.

Syphon Filter Sequel

Most Anticipated Games of PSX 2017 4

بازی Syphon Filter در مقایسه با دیگر عناوین پلی‌استیشن قدمت بسیاری دارد. اثر فوق در ژانر مخفی کاری پا به میدان گذاشت و با انتشار چند نسخه به خوابی عمیق فرو رفت. با ثبت علامت تجاری بازی اما می‌توان به بازگشت این مجموعه امیدوار بود؛ سونی علامت تجاری Syphon Filter را در اروپا به ثبت رسانده که این خبر احتمال بازگشت سری را تقویت می‌کند؛ این در حالیست که استودیوی Sony Bend، سازنده این مجموعه، در حال توسعه Days Gone است و نمی‌توان انتشار این خبر را دلیلی قطعی بر ادامه یافتن Syphon Filter به شمار آورد.

Final Fantasy VII Remake

Most Anticipated Games of PSX 2017 5

معرفی Final Fantasy VII Remake خبری خوشحال‌کننده برای طرفداران این مجموعه بود. به اعتقاد بسیاری از هواداران، نسخه هفتم فاینال فانتزی بهترین عنوان سری است که تایید شدن بازسازی آن توانست به محبوبیت این مجموعه در نسل هشتم بیفزاید. Final Fantasy VII Remake تنها یک بازسازی گرافیکی نخواهد بود و مبارزات آن نیز دستخوش تغییراتی داده شده تا تجربه‌ای جدید به مخاطب ارائه شود. بازی در تاریخی نامشخص و تنها برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

Deep Down

Most Anticipated Games of PSX 2017 6

با رونمایی سونی از پلی‌استیشن 4 عناوین زیادی برای این کنسول معرفی شدند که Driveclub و Killzone Shadow Fall مهمترین آن‌ها بودند؛ Deep Down نیز از دیگر آثار این کنسول بود که پس از مدتی کوتاه در سکوت خبری فرو رفت. این عنوان شباهت‌های زیادی به دارک سولز دارد و با ذات Free to Play خود می‌تواند به رقیبی برای Let it Die تبدیل شود. چندین سال از معرفی Deep Down گذشته و استراتژی کپکام برای انتشار اثر مذکور همچنان نامشخص است. پروسه ساخت بازی بیش از اندازه طولانی شده و انتظار می‌رود تا در PSX 2017 شاهد حضور این عنوان باشیم.

Death Stranding

Most Anticipated Games of PSX 2017 7

با معرفی Death Stranding نظریه‌های متعددی در وبسایت‌های گوناگون شکل گرفت. این عنوان اکشن که در فضایی Open World جریان دارد، انحصارا برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. «هیدئو کوجیما» برای توسعه این عنوان از «مدس میکلسن»، «نورمن ریداس» و «گیلرمو دل تورو» کمک گرفته و با استفاده از موتور Decima پروسه ساخت آن را کلید زده است. بنا به گفته‌های «گیلرمو دل تورو»، احتمال پخش گیم‌پلی بازی برای وی وجود دارد و از این رو می‌توان به نمایش گیم‌پلی این عنوان در PSX امیدوار بود.

The Last of Us Part II

Most Anticipated Games of PSX 2017 8

عنوان The Last of Us علی‌رغم داستان‌سرایی عالی، از عدم وجود گیم‌پلی مناسب رنج می‌برد و در میان موج عظیم کات‌سین‌ها به اثری داستان‌محور تبدیل شد. نسخه دوم بازی اما بستری مناسب برای برطرف کردن نواقص آن است و می‌تواند روندی پایدار در کالبد گیم‌پلی خلق کند. The Last of Us Part II بازگوکننده ادامه حوادث گذشته است و کنترل الی را در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. با توجه به نمایش اخیر بازی، اتمسفر داستان تاریک‌تر به نظر می‌رسد و فضاسازی دلهره‌آوری در انتظار بازیکنان است.

From Software's Next Project

Most Anticipated Games of PSX 2017 9

استودیوی From Software با ساخت مجموعه سولز، منبع الهامی مناسب برای خلق آثار گوناگون پدید آورد. عنوان فوق نقشی مهم در پیشرفت استودیو ایفا کرد و با کارگردانی «هیدتاکا میازاکی» به یکی از بحث‌برانگیزترین آثار نقش آفرینی تبدیل شد. From Software هم‌اکنون در حال ساخت سه عنوان جدید است که یکی از آن‌ها با نام Phantom Wail شناخته می‌شود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که Phantom Wail ارتباطی با دنباله Bloodborne نخواهد داشت، ضمن آنکه عنوان مذکور در انحصار پلی‌استیشن 4 قرار دارد و معرفی آن در رویداد PSX محتمل است.

WiLD

Most Anticipated Games of PSX 2017 10

بازی WiLD با ارائه فضای Open World و تمرکز بر روی سبک Survival شانس زیادی برای تبدیل شدن به عنوانی محبوب در این ژانر دارد. استفاده از حیوانات و کاوش در محیط از ویژگی‌های کلیدی گیم‌پلی است و ترکیب آن با بخش مالتی‌پلیر جذابیت زیادی به روند آن خواهد بخشید. با قرارگیری «میشل انسل» در سمت کارگردانی Beyond Good and Evil 2، بازی WiLD بیش از پیش در سایه تاریکی فرو رفته و با عدم نمایش در رویدادهای متعدد به عنوانی فراموش‌شده شباهت یافته است.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:

    مطلب خیلی خوبی بود. خسته نباشید.
    در مورد death stranding یک مطلبی باید عرض کنم.‌این بازی قراره انحصاری کنسولی باشه و بعد از انتشارش روی پلی استیشن ۴، بعد از مدتی برای رایانه های شخصی هم‌منتشر میشه. این خبر همون زمان معرفی بازی تو کنفرانس معرفی بازی برای خبرنگاران و توسعه دهندگان اعلام شد. ولی ظاهرا از اونجا که سونی فعلا میخواد روی این بازی سرمایه گذاری کنه، سعی میکنه ی سرپوش رو این مطلب بذاره و به اون تو جاهای مختلف اشاره نشه. این نتیجه اش این شده که ما میبینیم تو خیلی رسانه های خبری فارسی و حتی خارجی این عنوانو یک بازی انحصاری معرفی کنن که خب مطلب اشتباهیه. به هر حال خوشبختانه سایت IGN این مطلبو فراموش نکرده و تقریبا تو تک تک خبرای این بازی به این موضوع اشاره میکنه و زمان انتشار و پلتفرم های مقصد اونو ۲۰۱۹ و برای ps4 و pc اعلام میکنه. شما حتی تو صفحه بازی داخل سایت IGN هم این مطلبو می بینید:
    http://m.uk.ign.com/games/death-stranding
    این هم یک مطلبی ک داخلش در مورد نحوه همکاری کوجیما و سونی صحبت شده اما سونی سریعا مصاحبه رو حذف کرد جلو انتشار خبریشو گرفته تا سرپوش بذاره روی این مطلب:
    https://www.metalgearinformer.com/?p=23581
    لذا من خواهشم از دوستان نویسنده و خبرنگار بازی مگ اینه ک حق مطلبو ادا کنید و تو دام پروپاگاندای تبلیغاتی سونی گیر نیفتید.
    ممنون از شما.

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط JaFa_th ویرایش شد
    ‏سینا محمدی از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 104
    تشکر: 91
    تشکرشده: 78
    در پاسخ به: JaFa_th
    مطلب خیلی خوبی بود. خسته نباشید. در مورد death stranding یک مطلبی باید عرض کنم.‌این بازی قراره انحصاری کنسولی باشه و بعد از انتشارش روی پلی استیشن ۴، بعد از مدتی برای رایانه های شخصی هم‌منتشر میشه. این خبر همون زمان معرفی بازی تو کنفرانس معرفی بازی برای خبرنگاران و توسعه دهندگان اعلام شد. ولی ظاهرا از اونجا که سونی فعلا میخواد روی این بازی سرمایه گذاری کنه، سعی میکنه ی سرپوش رو این مطلب بذاره و به اون تو جاهای مختلف اشاره نشه. این نتیجه اش این شده که ما میبینیم تو خیلی رسانه های خبری فارسی و حتی خارجی این عنوانو یک بازی انحصاری معرفی کنن که خب مطلب اشتباهیه. به هر حال خوشبختانه سایت IGN این مطلبو فراموش نکرده و تقریبا تو تک تک خبرای این بازی به این موضوع اشاره میکنه و زمان انتشار و پلتفرم های مقصد اونو ۲۰۱۹ و برای ps4 و pc اعلام میکنه. شما حتی تو صفحه بازی داخل سایت IGN هم این مطلبو می بینید: http://m.uk.ign.com/games/death-stranding این هم یک مطلبی ک داخلش در مورد نحوه همکاری کوجیما و سونی صحبت شده اما سونی سریعا مصاحبه رو حذف کرد جلو انتشار خبریشو گرفته تا سرپوش بذاره روی این مطلب: https://www.metalgearinformer.com/?p=23581 لذا من خواهشم از دوستان نویسنده و خبرنگار بازی مگ اینه ک حق مطلبو ادا کنید و تو دام پروپاگاندای تبلیغاتی سونی گیر نیفتید. ممنون از شما.

    با سلام
    ممنون بابت نظرتون
    حقیقتا نمیشه هر خبری رو توی مقاله اورد
    وقتی حتی پلتفرم پی سی از لیست پلتفرم ها حذف شده و کوچک ترین اشاره ای هم به نسخه پی سی نمیشه به احتمال قطع با یه عنوان انحصاری زمانی طرفیم و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم که بطور کامل نسخه پی سی رو تایید کنن

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط سینا محمدی ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.