نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 10:30

تاریخ پخش فصل نهایی سریال Game of Thrones مشخص شد

5 از 5

شبکه HBO با انتشار تیزری سرانجام تاریخ پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه تلویزیونی HBO بعد از مدت‌ها سرانجام اعلام کرد که فصل هشتم و انتهایی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی پخش خواهد شد. از زمان شروع به پخش در سال ۲۰۱۱ میلادی، سریال اقتباسی شبکه HBO که براساس سری رمان‌های فانتزی و پرفروش «جورج آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin) به نام «نغمه یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) تهیه و تولید شده، تقریبا به بزرگ‌ترین سریال تلویزیونی تبدیل شده است و طرفداران از سراسر جهان، علاقه زیادی به دیدن رنج‌ها و مصیبت‌های جان اسنو، دنریس تارگرین، تریون لنیستر و بسیاری شخصیت‌های دیگر پیدا کرده‌اند. در فصل‌های اخیر، این سریال Game of Thrones حتی از سری کتاب‌های جورج آر. آر. مارتین جلو زد و در نهایت اعلام شد که سریال در فصل هشتم خود به پایان می‌رسد.

سریال Game of Thrones که به طور میانگین هر ساله یک فصل از آن پخش می‌شد، طرفداران سری برای اینکه بتوانند فصل نهایی آن را مشاهده نمایند، مجبور بودند که کل سال ۲۰۱۸ میلادی را صبر کنند؛ چرا که روند ساخت آن بیشتر از حد معمول طول کشید و این در حالی است که این فصل فقط دارای شش قسمت است (البته انتظار می‌رود که ما شاهد اپیزود‌های طولانی‌تری نسبت به گذشته باشیم). تهیه کنندگان در این میان نیز تلاش زیادی کرده‌اند تا از لو رفتن داستان فصل نهایی تا قبل از پخش آن جلوگیری کنند و بنظر می‌رسد که تاکنون تلاش آن‌ها بی‌ثمر نبوده و اطلاعات مهمی از فصل هشتم و اتفاقات آن در دسترس نیست. با تمام این اوصاف، طرفداران به صبر بیشتری برای پی بردن به آن‌‌ها ندارند؛ چرا که صفحه رسمی توئیتر Game of Thrones تیزر جدیدی از سریال منتشر کرده که مشخص می‌کند فصل نهایی در ماه آوریل ۲۰۱۹ میلادی بخش خواهد شد. این تیزر شامل مجموعه‌ای از تصاویر مختلف از اتفاقات مهم فصل‌های گذشته سریال می‌شود که در ادامه شما می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

با توجه به اینکه بسیاری از گزارشات اخیر خبر از پخش شدن فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» در انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی می‌دادند، اعلام ماه آوریل، مطمئنا خبر بسیاری خوبی برای طرفداران این سریال فانتزی است. این تاریخ پخش همچنین بدین معنی است که سریال به تاریخ انتشار ستنی خود بازگشته است؛ با توجه به اینکه فصل‌های گذشته نیز از ماه آوریل شروع به پخش می‌کردند. در این میان، انتشار زودتر فصل هشتم سریال Game of Thrones به جای دیرتر، حرکت هوشمندانه‌ای از سوی تهیه کنندگان به چند دلیل مختلف است؛ اول از همه این مورد باعث کاهش درصد لو رفتن داستان تا پیش از پخش سریال می‌شود و دلیل دوم نیز این است که هرچه طرفداران بیشتر صبر کنند، انتظاراتشان بالاتر می‌رود. همین حالا نیز انتظارات از فصل نهایی سریال Game of Thrones به شدت بالا بوده و برخی ممکن است از آن ایراد بگیرند که راضی کننده نبوده است.

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی (فروردین/اردیبهشت ۹۸) از شبکه HBO بخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.