نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 16:07

پیام شوکه‌آور پیتر جکسون به یکی از طرفداران ارباب حلقه‌ها

4.67 از 5

کارگردان مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها پیغامی امیدبخش به یکی از طرفدارن این اثر که از بیماری سرطان رنج می‌برد، ارسال کرد

مشکلات کریس بتانکورد نوزده ساله، از وقتی‌که کریس کلاس پنجم بود و او به همراه پدر، مادر و خواهرش از کارولینای شمالی به کالیفرنیا نقل‌مکان کردند، آغاز شد؛ بااینکه او نیز به مانند هر بچه دیگری که جابه‌جایی بزرگ انجام می‌دهد نگران بود، ولی توانست خیلی زود دوستان خوبی به اسم دیلون و وینسنت پیدا کند، که آن‌ها نیز علاقه مشابهی به بازی‌های کامپیوتری داشتند.

در روز یادبود سال 2009، کریس هنگام قدم زدن در ساحل ناگهان بیهوش شد و او را به بیمارستان منتقل کردند؛ مشخص شد او دچار بیماری لوسمی مزمن مغزواستخوان است، سپس اقدامات لازم جهت درمان او صورت گرفت و سرانجام بعد از یک ماه، او بهبودی خود را به دست آورد.

در سال 2017 کریس خبر ناخوشایندی دریافت کرد، بیماری سرطان او به شکل پیشرفته‌تری بازگشت، تا حدی که در برابر همه داروهای قبلی استفاده شده توسط کریس، مقاوم است؛ به کریس گفته شد او تنها یک سال دیگر زنده خواهد ماند، بعد از این خبر کریس به بهترین دوست خود گفت:

«من می‌ترسم نتوانم آن چیزهایی را که در زندگی میخواستم، تجربه کنم.»

این باعث شد دوست صمیمی او کالج را ترک کرده و آن‌ها شروع به تکمیل لیست خواسته‌های کریس کنند؛ آن‌ها در یوتیوب کانالی به اسم «یک لیست، یک زندگی» ایجاد کردند و در این کانال ویدیو‌هایی از تجربیاتشان باهم را پست می‌کنند.

در آخرین ویدیو، کریس با برنی برنز و باربارا دانکلمن آشنا شد، تا شروع به تماشای سه گانه ارباب حلقه‌ها (به صورت متوالی) در سالن تئاتر آن‌ها کند؛ قبل از آن او سورپرایز بزرگی دریافت کرد، پیتر جکسون کارگردان این سه‌گانه، پیامی مخصوص برای کریس ارسال کرد، که متن آن بدین صورت است:

«سلام کریس، من پیتر جکسون هستم، از نیوزلند بهترین آرزوها را برای تو میفرستم. باید بگویم تو کاری را انجام می‌دهی که من هیچ‌وقت انجام نداده‌ام؛ من هیچگاه شجاعت این را نداشتم، که سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را در یک لحظه تماشا کنم.»

داستان کریس، جکسون را متاثرساخت و علاوه بر این، تماشای سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، آن‌هم به صورت متوالی او را تحت تاثیر قرار داد؛ بعد از تماشای فیلم، کریس از دفتر و استودیو Rooster Teeth (یک کمپانی تولید آمریکایی، که در تگزاس قرار دارد و بیشتر به خاطر مجموعه وب‌سایت‌هایشان شناخته می‌شوند) سیاحت کرد. کریس همچنین با گروه Achievement Hunter طی انجام بازی GTA و جسیکا نیگری آشنا شد.

در حال حاضر دوستان او به دنبال کمک‌های مالی برای اکانت Patreon خود هستند، تا لیست خود را کامل کنند؛ آن‌ها همچنین در جستجوی اهداکننده مغزاستخوان برای کمک به کریس، جهت مبارزه و شکست دادن سرطان هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.