نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 19 بهمن 1396
ساعت 17:24

اسکات ادکینز امیدوار است هیو جکمن برای نقش ولورین بازگردد

5 از 5

اسکات ادکینز امیدوار است هیو جکمن نظر خود را عوض کند و برای ایفای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول بازگردد

ادکینز از معدود بازیگرانی است، که با بازی در فیلم‌های دکتر استرنج (Doctor Strange) و خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) در هر دو دنیای سینمایی مارول و مردان ایکس فاکس حضورداشته است، بنابراین او دیدگاه منحصربه‌فردی راجع به ادغام دیزنی و فاکس دارد.

اکنون دیزنی صاحب دو کمپانی بسیار بزرگ فیلم‌سازی برای ابرقهرمانان است، بنابراین ایده‌ها و تفکرات آن‌ها برای آینده بخش سینمایی مارول بسیار بیشتر خواهد بود؛ این می‌تواند شامل اضافه کردن تمام کاراکترهای مردان ایکس به مارول باشد.

دقیقا مشخص نیست دنیای مردان ایکس چه تاثیری بر تولیدات دنیای سینمایی مارول خواهند داشت؛ قطعا طرفداران مردان ایکس می‌خواهند تا ولورین جایگاهی در فیلم‌های پیش روی مارول داشته باشد، اما با توجه به قول بازنشستگی هیو جکمن برای ایفای نقش این کاراکتر، اوضاع کمی پیچیده شده است؛ ادکینر یکی از اشخاصی است، که امید دارد ستاره فیلم لوگان نظرش را تغییر دهد.

در گفتگوی با کمیک بوک (Comic Book)، ادکینز نسبت به توافق دیزنی-فاکس و ایجاد فرصت برای دنیای سینمایی مارول جهت اضافه کردن مردان ایکس به داستان‌هایش، ابراز هیجان کرد؛ او که در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین نقش اسلحه اکس و در فیلم دکتر استرنج نقش لوسین را بازی کرده است، اعلام کرد که اگر هم ولورین بازگردد، او علاقه دارد جکمن این نقش را به تصویر بکشد، حتی اگر منطقی باشد که با بازیگری جوان این فیلم‌ها را بسازند؛ او گفت:

«من امیدوارم اگر آن‌ها می‌خواهند فیلم‌هایی از مردان ایکس بسازند، هیو جکمن برای ایفای نقش ولورین در این فیلم‌ها بازگردد؛ اما اگر هم جکمن مایل نیست، قطعا همه‌چیز به او بستگی دارد. اگر شما می‌خواهید ولورین را بازگردانید، به شخصی نیاز خواهید داشت که خودش را برای یک دسته از فیلم‌ها آماده کند و نه یک فیلم.»

اگر شما ناراحتید که جکمن قصد دارد برای همیشه ولورین/لوگان را کنار بگذارد، باید جری ساینفلد را سرزنش کنید؛ این کمدین اخیرا به جکمن نصیحت کرد: «جشن را ترک کن قبل از اینکه بسیار دیر شود.» و با این جمله اشاره‌ای نیز به سریال سیتکام ساینفلد (Seinfeld) خودش نیز داشت.

ستاره سینمای ماورل، سباستین استین اذعان کرد با جکمن راجع به بازگشت احتمالی‌اش برای این نقش صحبت می‌کند، بنابراین آشکار است این بازیگر استرالیایی صحبت‌های زیادی جهت بازگشت احتمالی خود می‌شنود، به‌خصوص از زمان توافق دیزنی و فاکس.

بدون شک ولورین محبوب‌ترین شخصیت دنیای مردان ایکس است، بنابراین بی‌مسئولیتی بزرگی از جانب دیزنی خواهد بود، اگر برای این کاراکتر جایگاهی ویژه در دنیای سینمایی مارول در نظر نگیرند.

اگرچه کاراکتر جکمن در پایان فیلم لوگان مرد و او نیز برای کنار گذاشتن این نقش مطمئن است، اما واضح است هنوز تقاضاهایی برای او، جهت به تصویر کشیدن نقشش وجود دارد؛ بنابراین ادکینز دلیلی دارد، که هنوز نسبت به تغییر نظر جکمن خوش‌بین باشد، به‌خصوص اگر پول در این میان با صدای بلندتری صحبت کند.

برخلاف درخواست‌های زیاد به هیو جکمن برای بازگشت به نقش ولورین، ممکن است دیزنی درنهایت چاره‌ای جز پیدا کردن بازیگری جدید نداشته باشد؛ این لزوما بدترین چیز برای مارول نیست و می‌توان آن را یک موضوع برد برد تلقی کرد، که جکمن قادر باشد برای این کاراکتر بازنشسته باقی بماند؛ خود جکمن حتی گفت ترجیح می‌دهد بازیگر جدیدی برای این نقش انتخاب شود.

ازآنجایی‌که هنوز پیوستن مردان ایکس به فیلم‌های مرد عنکبوتی و انتقام‌جویان مشخص نشده است، پس هنوز زمان برای انتخاب و تصمیم‌گیری وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.