نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 28 ارديبهشت 1397
ساعت 13:56

تاریخ اکران رسمی فیلم John Wick 3 مشخص شد

3 از 5

استودیوی Lionsgate تاریخ اکران رسمی قسمت سوم فیلم John Wick را اعلام کرد

اگر یادتان باشد در پایان قسمت دوم فیلم John Wick کاراکتر جان ویک از صحنه قتل در هتل به شهر نیویورک گریخت تا از عواقب کاری که انجام داده است جلوگیری کند؛ اکنون طرفداران دنیای سینما باید تا یکسال دیگر منتطر باشند تا اقدامات جان ویک را در قسمت سوم این فرنچایز مشاهده کنند. استودیوی Lionsgate اکنون کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی شروع فیلم‌برداری قسمت سوم، تاریخ اکران دقیق این فیلم را نیز اعلام کرد.
شما خواهید توانست دقیقا تا یک‌سال دیگر و در تاریخ 17 می 2019 (27 اردیبهشت 1398) قسمت سوم John Wick را بر روی پرده نقره‌ای سینماها مشاهده کنید؛ با اینکه ما از تاریخ اکران رسمی این فیلم مدتی بود که باخبر بودیم، اما این اعلام رسمی نشان‌ از تعهد استودیوی Lionsgate دارد. این استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه در صفحه رسمی فیسبوک فیلم John Wick تاریخ اکران این فیلم را مشخص کرد؛ در این ویدیو سیاه و سفید قاتل حرفه‌ای داستان جان ویک (با بازی کیانو ریوز) که به صورت قاتل استخدامی نیز شناخته می‌شود در زیر بارش شدید باران قرار دارد، در زیر این ویدیو نیز ما تاریخ اکران رسمی فیلم سوم را مشاهده می‌کنیم.
چاد استاهلسکی کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2 و دستیار کارگردان فیلم نخست جان ویک برای برعهده گرفتن وظیفه کارگردانی قسمت سوم که داستان آن بلافاصله بعد از فیلم دوم شروع می‌شود انتخاب شده است؛ پس از اینکه فردی توسط جان در فضای هتل کشته شد، او رسما توسط موسسه مورد تعقیب قرار گرفت و همکارانش نیز ارتباط خود را با او قطع کرده‌اند. بعد از قتل شخصی توسط جان در هتل بسیاری از قاتلان و جنایتکاران سطح بالای بین‌المللی به دنبال او هستند و جان نیز برای جلوگیری از این قضیه به شهر نیویورک گریخت.
رییس موسسه جنایتکاران بین‌المللی یعنی وینستون (با بازی ایان مک‌شین) در اواخر فیلم دوم به جان ویک قبل از حمله افرادش یک ساعت مهلت داد؛ بیایید امیدوار باشیم تا در این 60 دقیقه جان بتواند راهی برای امنیت خود پیدا کند.
چاد استاهلسکی قبلا تمامی شایعات در مورد فیلم‌برداری قسمت سوم این فیلم در کشورهای اسپانیا و روسیه را تکذیب کرد؛ البته این فیلم‌ساز اعلام کرده‌ است که قلب حوادث و موارد اکشن فیلم در شهر نیویورک اتفاق خواهد افتاد.
استاهلسکی به طور دقیق گفت:

«ما نمی‌خواهیم برای قسمت سوم بسیار بزرگ‌تر شویم، بلکه هدف ما نشان دادن پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌های جهان به شماست؛ من می‌خواهم تمامی آن ظرافت‌های مختلفی که در فیلم دوم از دست داده‌ام را با نشان دادن یک کار داخلی از بخش‌های مختلف شهر نیویورک به شما نشان دهم، بنابراین به جای نشان دادن قطعه و مکان‌های بزرگ فیلم‌برداری من در نظر دارم چیزهای کوچک‎تر، دقیق‌تر و پیچیده‎تری را شما نشان دهم. فکر می‌کنم رفتن به مکان‌های بزرگ و ایجاد انفجاری در یک بزرگراه صرفا امری اشتباه در خرج کردن بودجه فیلم است، هدف ما انجام چنین کاری نیست؛ ما می‌خواهیم جزییات جالب و پیچیده‌ای را به شما نشان دهیم. این جزییات کوچک در زندگی روزمره چیست؟ امیدواریم بتوانیم تاثیری در مردم ایجاد کنیم تا بدین واسطه آن‌ها دید متفاوتی نسبت به افراد زباله جمع‌کن و بی‌خانمان داشته باشند.»

خلاصه رسمی فیلم John Wick: Chapter 3 بدین صورت است:
جان ویک به دو دلیل در حال فرار کردن است: او برای کشتن یک فرد در فضای هتل موسسه و شکستن قانون تحت تعقیب است و جایزه کشتن او چیزی در حدود 14 میلیون دلار است؛ جان باید پیش از این اعدام می‌شد اما رییس این موسسه یعنی وینستون به او یک ساعت مهلت داد تا جان خود را نجات دهد. به دنبال شکستن قانون این موسسه جان حق عضویت خود را از دست داد، از ارائه همه خدمات موسسه ممنوع و ارتباطش با دیگر اعضای این مجموعه قطع شد؛ جان از این سرویس خدماتی برای نجات زندگی‌اش، جنگیدن و کشتن جهت خروج از شهر نیویورک استفاده می‌کند.
بدون شک عنوان جان ویک با اکران اولین فیلم خود در سال 2014 توانست قدم جدیدی را در ژانر اکشن بردارد؛ بازی خیره‌کننده کیانو ریوز مزید بر علت شد تا در کنار داستانی منحصر به فرد این فیلم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و نظر طرفداران سینما را به سمت خود جلب کند؛ نخستین فیلم جان ویک موفق شد با توجه به بودجه 20 میلیون دلاری خود چیزی بالغ بر 88 میلیون دلار در باکس‌آفیس بفروشد. فیلم دوم به مراتب نسبت به فیلم نخست موفق‌تر عمل کرد؛ این فیلم با توجه به بودجه 40 میلیون دلاری خود توانست 172.2 میلیون دلار در سطح جهانی بفروشد.
بسیاری این عنوان را آغازگر سبک جدیدی از ژانر اکشن در دنیای سینما می‌دانند، حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا فیلم سوم این فرنچایز موفق خواهد شد محبوبیتی به اندازه فیلم‌های قبلی به دست بیاورد یا خیر؟ برای پی بردن به جواب این سوال باید تا تاریخ 17 می 2019 صبر کنیم.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1397
    نظرها: 55
    تشکر: 16
    تشکرشده: 66
    کنسول‌های بازی:

    سلام خدمت شما و ممنون از مطلب مختصر و موثرت... جان ویک به معنای واقعی اکشن خالصه... همین و بس... هر چند که من Equalizer و دنزل واشنگتن رو بیشتر میپسندم :blink:

    ‏مهمان و ‏دانته از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.