نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 01:50

E3 2018: رونمایی از بازی Sea of Solitude

4 از 5

بازی Sea of Solitude ساخته استدیوی Jo-Mei ساعاتی پیش در مراسم EA Play به عنوان جدیدترین بازی بخش EA Originals رونمایی شد.

کنفرانس مطبوعاتی شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش در خارج از محل همایش بزرگ E3 تحت عنوان رویداد EA Play به وقوع پیوست و شاهد نمایش‌ها و رونمایی‌های جذابی از بازی‌های این ناشر بودیم. در این مراسم، بخش EA Originals این شرکت که پیش از این بازی‌های مستقلی نظیر A Way Out را منتشر کرده بود، بازی جدیدی تحت عنوان Sea of Solitude را معرفی کرد که بازی بسیار جالبی به نظر می‌رسد. بازی Sea of Solitude ماجرای انسان‌هایی را روایت می‌کند که از شدت تنهایی تبدیل به هیولا می‌شوند. کِی (Kay) هم یکی از همین افراد است که مدت زمان بسیار زیادی را به تنهایی سپری کرده. کی با جستجو در محیط غرق شده در آب پیرامون خودش، به دنبال هیولاهایی می‌گردد که شباهت‌های بسیاری با او دارند. شاید پیدا کردن این هیولاها، راه‌حلی برای تغییر گذشته کِی باشد. همانطور که پیداست، بازی Sea of Solitude از حیث داستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ماجرای بسیار جذابی را دنبال می‌کند که در آن یک دختر درحال جنگیدن با هیولاهای تنهایی‌اش را مشاهده می‌کنیم. در ادامه مطلب می‌توانید تریلر رونمایی از بازی Sea of Solitude را که دقایقی پیش در مراسم EA Play به نمایش در آمد، مشاهده کنید.

 

 

بازی Sea of Solitude توسط استدیوی Jo-Mei درحال توسعه است و در تاریخ نامشخصی در اوایل سال 2019 میلادی منتشر خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد این بازی به طور کامل نامشخص‌اند اما به طور رسمی اعلام شد که تریلر به نمایش در آمده در مراسم EA Play تماما برروی کنسول PS4 اجرا شده است.

محمد مراقی | E3 2018 | 09/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.