نویسنده: مهدی افتخاری جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 21:06

E3 2018: جزئیات جدیدی از عنوان Nioh 2 منتشر شد

0 از 5

به گفته کارگردان Nioh 2، این عنوان به شما اجازه می‌دهد که شخصیت اصلی را خودتان درست کنید.

بازی Nioh 2 چند روز پیش در کنفرانس سونی معرفی شد، و این معرفی برای ما کمی غافلگیرکننده بود. ناگفته نماند که این عنوان، از معدود بازی‌هایی بود که خبر معرفی آن قبل از کنفرانس فاش نشده بود. هیچ تریلر گیم پلی از بازی به نمایش گذاشته نشد، اما گزارشاتی که از E3 به دست ما رسیده دید بهتری از بازی را به ما می‌دهند.

در یک مصاحبه بعد از کنفرانس پلی استیشن با کارگردان بازی، فومیهیکو یاسودا، او در مورد بازی صحبت کرد. در این مصاحبه، تعدادی از ویژگی‌های بازی مشخص شدند، مانند اینکه شما توانایی تغییر چهره و جنسیت شخصیت اصلی بازی را دارید. این به این معنی است که دیگر شما در نقش ویلیام بازی نمی‌کند و خودتان در ساخت شخصیت اصلی دست خواهید داشت.

یاسودا همچنین گفت که Nioh 2، تغییر چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خودش نکرده است، فقط چندین مشخصه کوچک که بازیکنان را در بازی قبلی آزار داد، از این عنوان حذف شده‌اند. در آخر او اضافه کرد بازی همچنان سخت است، اما مرگ بازیکنان در بازی رضایت بخش خواهد بود که مشخص نیست منظور او از این حرف چیست.

سایت PCGamesn هم اطلاعات دیگری از بازی به دست آورده و به گفته آن‌ها، بازیکنان قابلیت استفاده از قدرت‌های یوکای(دلپذیر) را در بازی خواهند داشت. در این مورد هم مشخص نیست که کارگردان بازی چه منظوری دارد.

هیچ تریلری از محتوای داخل بازی منتشر نشده است و هنوز نمی‌دانیم که عنوان Nioh 2 در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد شد. حتی مشخص نیست که آیا بازی برای PC هم در دست ساخت است یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.