نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 30 خرداد 1397
ساعت 18:46

نیل دراک‌من: ساخت عنوان The last of Us Part 2 بی دلیل نیست

0 از 5

به گفته نیل دراک‌من، ساخت قسمت دوم از بازی Last of Us به این خاطر است که ناتی داگ حرفی برای گفتن دارد.

با وجود پایان مبهم عنوان The Last of Us، این بازی یک تجربه کامل به نظر می‌رسید و اصلا غافلگیر کننده نبود اگر ناتی داگ به سمت ساخت نسخه دوم از این سری نمی‌رفت. در هر صورت، لست آو آس 2 در دست ساخت است و به گفته نیل دراک‌من این کار دلیل مهمی دارد.

در مصاحبه با Game Informer او گفت که اگر تیم سازنده حرفی برای گفتن نمی‌داشتند دست به ساخت نسخه دوم از این سری نمی‌زدند. حتی هنگام ساخت دی ال سی Left Behind آن‌ها به شک افتاده بودند و با خود فکر می‌کردند که کار درستی انجام نمی‌دهند. اما طرز فکر آن‌ها غلط بود، چرا که این دی ال سی فرصتی را بوجود آورد که شخصیت الی را بیشتر توصیف کنند.

اگر حرفی برای گفتن نداشتیم، مطمئنا به فکر ساخت نسخه دوم لست آو آس نمی‌افتادیم. حتی زمانی که در پروسه ساخت Left Behind بودیم، احساس کردیم که با این کار به بازی اصلی صدمه خواهیم زد. اما برعکس این شد، این دی ال سی موفقیت بزرگی را برای ما به دنبال داشت و توانستیم شخصیت الی را بیشتر توصیف کنیم. حال نه تنها قصد داریم پیغام مهمی را به شما برسانیم، بلکه می‌خواهیم یک شخصیت پیچیده را از طریق راه‌های جالب و منحصر به فرد توصیف کنیم. همچنین فرصت خوبیست تا در مورد پایان نسخه قبلی هم توضیح دهیم.

به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی این عنوان داستان بازی نباشد. در صحبت با نویسنده لست آو آس، هالی گراس، او گفت که هدف آن‌ها بیشتر نشان دادن تمامی جنبه‌های زندگی و شخصیت الی است.

گمان نمی‌کنم که هدف ما فقط تمرکز به روی داستان اصلی بازی باشد. ما بیشتر به این علاقه داریم که جنبه‌های بیشتری از زندگی و شخصیت الی را به نمایش بگذاریم. مانند اینکه او به چه کسی علاقه دارد، با چه کسانی در رابطه است یا تمایلات او چیست.

هنوز تاریخ عرضه عنوان لست آو آس 2 مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.