نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 08:00

نقشه کامل بازی Fallout 76 فاش شد

0 از 5

کمپانی Bethesda اخیرا نقشه کامل دنیای بازی Fallout 76 را فاش کرده که از نظر ابعاد، 4 برابر بزرگ‌تر از Fallout 4 است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Fallout 76 را منتشر کرده که در یکی از مهم‌ترین خبرها، نقشه دنیای این بازی نیز فاش شده است. گفتنی است که این دنیا، اولین نقشه از نوع دنیای اشتراکی در سری فال‌اوت است و ابعاد بسیار بزرگی نیز دارد. در واقع، به گفته این شرکت نقشه بازی جدید «چهار برابر بزرگ‌تر از Fallout 4» است؛ بازی که خود از دنیای بسیار بزرگی برخوردار بود و با در نظر گرفتن مساحت چهار برابری بازی جدید، باید گفت که Fallout 76 واقعا از دنیای بزرگی بهره می‌برد.

این نقشه، اولین بار توسط گیم‌اسپات فاش شد که نشان می‌دهد وقایع بازی جدید Bethesda، در «ویرجینیای غربی» شکل می‌گیرد. پیرامون نقشه، البته هیچ گونه نام‌گذاری برای لوکیشن‌های داخل این دنیا قابل مشاهده نیست، ولی می‌تواند نشان دهد که از نظر ابعاد، اقلیم‌شناسی و وجود مکان‌های قابل جستجو، این دنیا به چه ترتیبی طراحی شده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر نقشه بازی «فال‌اوت 76» را مشاهده کنید.

 fallout 76 map

همان‌طور که اشاه شد، اطلاعات دیگری نیز از این بازی اخیرا منتشر شده است که از جمله آن‌ها تایید وجود ویژگی VATS است (ویژگی که امکان کند کردن زمان و شلیک به اجزا بدن دشمنان را می‌دهد) در بازی جدید است؛ قرار گرفتن این ویژگی در بازی جدید، به سبب ماهیت دنیای اشتراکی بازی در ابهام قرار داشت که درنهایت باز هم در این سری قرار گرفته است. در این زمینه، بازیکنان حالا می‌توانند در این حین حرکت هم کنند و حالا بیشتر حالتی شبیه aim assist پیدا کرده است. همچنین فاش شدن تعدادی ویژگی گیم‌پلی و البته امکان ماد کردن بازی در آینده نیز از جمله دیگر خبرهای اخیر پیرامون این بازی بوده است. به علاوه، اشاره مجدد به ویژگی‌های بخش PvP و دوستانه بودن آن با بازیکنان مختلف، فعال شدن این بخش پس از رسیدن به سطح 5 و وجود یک سیستم Matchmaking در این بخش نیز از دیگر اشارات تازه بتزدا بوده است.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود؛ پیرامون این بازی، پیش‌تر در بازی‌مگ مطالعه کردید که دوره بتای آن نیز قرار است از ۳۰ اکتبر (۸ آبان) شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.