نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 دی 1397
ساعت 13:00

Anthem در روز عرضه فاقد مجموعه‌های کامل زرهی است

0 از 5

به گفته تهیه‌کننده ارشد بازی Anthem، این بازی در روز انتشار فاقد Armor Set خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین تجربه Bioware در شاخه بازی‌های دنیای اشتراکی یعنی Anthem به موعد عرضه خود نزدیک‌تر می‌شود. یکی از مهم‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی در این بازی، زره‌هایی موسوم به «Javelin» هستند که اجازه می‌دهند بازیکنان در استایلی مشابه «آیرون من / Iron Man» به گردش در دنیای این بازی بپردازند. Javelin ها در این بازی به شکل زره یا پوشش پیدا می‌شوند که برخی از آن‌ها، یعنی انواع مشخص‌تر و با ویژگی‌هایی خاص‌تر در قالب «مجموعه‌های زرهی (armor sets)» قابل کشف هستند. این مدل زره‌ها، توانایی‌های منحصر به فردتری داشته و جنبه پاداش هم دارند.

به تازگی یکی از تهیه‌کنندگان ارشد بازی یعنی بن ایروینگ (Ben Irving)، از طریق حساب توییتری خود به سوالات طرفداران پاسخ داده، و اشاره کرده که این بازی در هنگام عرضه فاقد مجموعه‌های کامل زرهی خواهد بود. به این ترتیب درحالی که انواع مختلفی از زره‌ها در بازی وجود دارند، ولی armor set ها احتمالا کوتاه مدتی پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند.

به گفته ایروینگ، یکی دیگر از آیتم‌هایی که مدتی پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند، تعداد بیشتری از سلاح‌های نوع Legendary است. به گفته ایروینگ، بازی در هنگام عرضه حدود ۱۰۰ اسلحه Legendary دارد که تعداد مناسبی برای شروع کار محسوب می‌شود. در هر صورت، در بازی‌های دنیای اشتراکی که آیتم‌های پاداشی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پیدا کردن همین سلاح‌های نوع Legendary می‌تواند بازیکنان را تا از راه رسیدن اولین armor set ها سرگرم نگه دارد. پیرامون این بازی، قبلا این موضوع نیز فاش شده بود که در هنگام عرضه، ماد Raids هم در دسترس نیست و این حالت نیز مدتی بعدتر به بازی اضافه می‌شود.

گفتنی است که بازی Anthem، یک بازی با نیازمندی اینترنت و آنلاین بودن دائمی است و ماهیت کاملا تحت شبکه آن، مثل سایر بازی‌های دنیای اشتراکی، این امکان را به سازندگان می‌دهد که به طور منظم و پیوسته برای مدتی بسیار طولانی از بازی پشتیبانی و محتواهای بیشتر به آن اضافه کنند. پیرامون این بازی، به زودی نیز اولین دوره بتای این بازی هم برگزار می‌شود، که پیش از این شرایط و محتویات این دوره را در بازی مگ مطالعه کردید.

بازی Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.