نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 24 دی 1397
ساعت 20:39

تمام مپ Cyberpunk 2077 دست‌ساز خواهد بود

0 از 5

کل بازی Cyberpunk در Night City رخ خواهد داد

Cyberpunk 2077 قرار است دنیای عظیم و پرجزئیاتی داشته باشد و با توجه صحبت‌‌های اخیر یکی از اعضای تیم سی‌دی‌ پراجکت، آن‌ها مصمم هستند تا شهر Night City را به بهترین شکل ممکن بسازند.

Maciej Pietras، کارگردان ارشد سینماتیک‌های بازی در گفت‌وگویی با Jeux Act اعلام کرد که کل بازی به صورت دست‌ساز طراحی می‌شود و هیچ‌گونه محتوایی به شکل رویه‌ای (Procedural) تولید نخواهد شد.

اندازه‌گیری ابعاد سایبرپانک 2077 کار دشواری است. در مقایسه با ویچر 3، خب دنیای این بازی بسیار عریض بود؛ جهان‌بازی بود که از محیط‌های طبیعی عظیم تشکیل شده بود. از نقطه‌ی A به B رفتن خیلی طول می‌کشید، هم به‌خاطر این‌که در حال اسب‌سواری بودید و هم به‌خاطر این که نقشه‌ی کشیده‌ی افقی داشت. نقشه‌ی سایبرپانک بیش‌ از هرچیزی عمودی است؛ همه جا پر است از ساختمان‌های بلند و به همین دلیل اندازه‌گیری و مقایسه‌ی دقیق آن بسیار دشوار می‌نماید.

در دمو، شاهد این بودید که شخصیت اصلی در آپارتمان خود بیدار شده و دنیایی زنده را بیرون از پنجره مشاهده می‌کند. برای خارج شدن از آسانسور استفاده می‌کند و می‌بینید که ساختمان‌ها طبقات زیادی دارند. بازی به شما اجازه‌ی ورود به ساختمان‌های زیادی را می‌دهد و همه‌ی آن‌ها به صورت دستی طراحی شده‌اند، چون برای ما، کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد و به‌همین خاطر، هیچ چیز در آن با روش رویه‌ای تولید نشده است. پس Night City به‌خاطر عمودی بودنش عظیم خواهد بود.

آقای Maciej Pietras درباره‌ی محیط بازی این توضیح را نیز داد که کل بازی در Night City رخ خواهد داد و حیوانات موجود در آن محدود خواهند بود.

تمام بازی در Night City رخ خواهد داد؛ کلانشهری عظیم که قادر به کند و کاو در آن خواهید بود. در مورد حیوانات هم باید بگویم که فقط سگ و گربه حضور خواهند داشت.

سایبرپانک 2077 برای PS4، Xbox One و PC در حال تولید است ولی هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.