نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 دی 1397
ساعت 13:00

محتوای نسخه غربی بازی Judgment شامل تغییرات نمی‌شود

0 از 5

بنا به توضیحات جدید کارگردان بازی Judgment، نسخه غربی این بازی قرار نیست با هیچ گونه تغییری در محتوا مواجه باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سگا اخیرا اعلام کرده که بازی Judgment (که اخیرا در ژاپن با نام Judge Eyes منتشر شده) قرار نیست در انتشار نسخه غربی، شاهد حذف یا تغییری در محتوا در مقایسه با نسخه اورجینال باشد.

بازی Judge Eyes مدتی پیش در ژاپن عرضه شد و سگا همان‌طور که قبلا هم اعلام کرده بود، قرار است بازی را با نام دیگری یعنی Judgment در غرب نیز منتشر کند. در زمینه این تغییر نام و تاخیر در عرضه، این گمانه‌زنی وجود داشت که ممکن است نسخه غربی بازی با برخی حذفیات و تغییرات همراه باشد. در این رابطه، اخیرا کارگردان بازی یعنی Kouji Yoshida و همچنین Masao Kinosaki از سگا، مصاحبه تازه‌ای انجام دادند و درباره زوایای مختلف این بازی کارآگاهی و تجسسی به صحبت پرداختند.

یوشیدا و کینوساکی در این مصاحبه طولانی، به نحوه نوشتن داستان اصلی بازی، طراحی مراحل فرعی و شخصیت‌های بازی اشاره کردند. به علاوه از نظر فنی، آن‌ها گفتند که برای ساخت این بازی از موتور Dragon Engine استفاده شده که از نظر گرافیکی شاهد پیشرفت نسبت به سایر بازی‌های سگا بودیم. این دو همچنین به تفاوت‌های این بازی و همچنین سری Yakuza پرداختند و در ادامه گفتند که در بازی Judgment، سازندگان این امید را داشتند که روند تجربه بازی باعث شود تا بازیکنان، به فکر امتحان کردن سری بازی‌های یاکوزا هم بیافتند. در بخش دیگری از مصاحبه، از این دو سوال شد که آیا نسخه غربی بازی قرار است تفاوتی با نسخه ژاپنی داشته باشد؟ یوشیدا در این رابطه گفت:

در محتویات نسخه غربی قرار نیست هیچ تغییری نسبت به نسخه اورجینال اعمال شود. تنها تفاوت اینجاست که ما برای این بازی از صداپیشگان انگلیسی استفاده می‌کنیم و همچنین همه لب‌خوانی‌ها برای کارکترهای بازی نیز بایستی متناسب با این تغییر از نو بازسازی شوند.

گفتنی است که این بازی در نسخه اصلی یا نسخه غربی، به صورت «انحصاری پلی‌استیشن 4» عرضه می‌شود و به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن که در ژاپن نیز ساخته می‌شود، سونی مدت‌هاست که در رابطه با نسخه‌های بین‌المللی این گونه بازی‌ها محدودیت‌های ویژه و سختی اعمال می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، و همچنین سابقه‌دار بودن سونی به خاطر اجبار به اعمال برخی حذفیات از نسخه‌های جهانی بازی‌های ژاپنی، به نظر بازی Judgment نیز درنهایت شامل حال این شرایط بشود. گفتنی است که ماهیت بسیاری از بازی‌های ژاپنی مدت‌هاست که از نظر سونی، نیاز به اعمال تغییر برای عرضه جهانی داشتند و تاکنون بازی‌های زیادی فقط به همین خاطر با تاخیرهای طولانی در عرضه مواجه بوده‌اند.

گفتنی است که اصل این مصاحبه نیز به زبان ژاپنی و بسیار طولانی بوده و ممکن است در آینده نزدیک، اظهارنظرهایی درباره این سیاست سونی نیز از داخل مصاحبه بازنشر داده شود. در هر صورت آنچه که تاکنون روشن شده است، این است که سگا برای نسخه غربی بازی خودش سرانجام قرار است کارهای بیشتری انجام دهد، و نه تنها بازی از صداگذاری به زبان انگلیسی برخوردار است، بلکه این دوبله شامل انیمیشن‌های لب‌خوانی نیز می‌شود که باعث بالا رفتن هرچه بیشتر کیفیت کار خواهد بود.

بازی Judge Eyes Shinigami no Yuigon پیش از این در ژاپن و در روز ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر) منتشر شد و قرار است نسخه غربی بازی با عنوان Judgment، در تابستان امسال عرضه شود. هر دو نسخه این بازی نیز از جمله عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.