نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 بهمن 1397
ساعت 09:00

Halo Infinite اشتباهات Halo 5 را تکرار نمی‌کند

Halo Infinite برای همه طرفداران جدید و قدیمی این سری راضی‌کننده خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو 343 Industries به عنوان تیم سازنده و پشتیبان سری بازی‌های «هیلو (Halo)»، تاکنون صداقت خاصی با مخاطبان در زمینه پیشرفت در توسعه Halo Infinite داشته است. نکته مهم در زمینه پیش‌زمینه کاری این استودیو، تجربه ساخت بازی Halo 5: Guardians است که بنا به دلایل مختلف، هرگز به نسخه محبوب طرفداران تبدیل نشد و از جانب منتقدان نیز بازخوردهای خیلی خوبی دریافت نکرد. این استودیو، قبل از این به بروز اشتباهات مختلف در نحوه ساخت و داستان بازی پنجم اعتراف کرده، و این اطمینان‌خاطر به طرفداران را داده بود که Halo Infinite، یک بازی کاملا متفاوت خواهد شد. با توجه به این پیش‌زمینه، آن‌ها با جدیت بازخوردهای طرفداران درباره بازی‌های قبلی را دنبال و سعی در برآورده کردن آن‌ها در بازی آینده دارند. استودیو 343، مدتی پیش حتی یک دپارتمان و واحد کاملا جدید تحت عنوان «واحد صدای بازیکنان» تشکیل داد تا با مدیریت جاستین رابی (Justin Robey)، این بازخوردها را مستقیما به تیم توسعه منتقل کنند.

رابی به تازگی و در جریان یک رویداد لایواستریمی که توسط 343 Industries ترتیب داده شده، به روند پیشرفت در ساخت بازی جدید اشاره کرده و باز هم تاکید کرده که این تیم، همه تلاش خود را به کار گرفتند تا اشتباهاتی که در زمان ساخت Halo 5 دیده شد را در بازی Infinite تکرار نکنند. او سپس گرچه این رویکرد را «برای طرفداران عالی» دانست، ولی در ادامه گفت که سازندگان طبیعتا مجبور به ایجاد نوعی تعادل میان خواسته‌ها و ویژگی‌ها هستند تا بازی، برای بازیکنان مختلف رضایت‌بخش باشد. او در این رابطه گفت:

Halo یکی از آن دسته فرنچایزهای ما هست که طرفداران بسیار زیادی دارد، و آن‌ها احتمالا با عرضه بازی Halo Infinite به این مجموعه بر می‌گردند. پیرامون «هیلو: اینفینیتی» ما فقط می‌خواهیم که وقتی که این بازی به دست بازیکنان رسید، آن‌ها از بازی ناامید نشوند و حس غریبگی با آن پیدا نکنند؛ موضوعی که طرفداران همیشه درباره Halo 5 نسبت به آن ابراز نارضایتی کرده‌اند. پس مسئله این است که ما به میزان کافی محتوا داشته باشیم که برای طرفداران فوق‌العاده باشد، و همزمان هم این ایده‌ها و محتواها به شکلی باشد، که برای بازیکنان قدیمی‌تری هم که به این بازی برمی‌گردند مناسب و قابل درک باشد.

مایکروسافت و استودیو 343، مدتی پیش هم جزئیاتی درباره بخش چندنفره و همچنین دنیای داستانی این سری به اشتراک گذاشته بودند. بازی Halo Infinite به عنوان تازه‌ترین عنوان از سری اصلی مجموعه Halo، هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در دست توسعه است. این بازی گرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی خود را پیدا نکرده، ولی براساس برخی گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.