نویسنده: فرشاد جمعه، 23 فروردين 1398
ساعت 22:00

مدیر Xbox: سرویس Stadia از محتوای کافی‌ای برخوردار نیست

مایک نیکلز به ارائه‌ی نظر خود در مورد سرویس Stadia شرکت گوگل پرداخت

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً یکی از مدیران Xbox به ارائه‌ی نظرات خود در مورد پلتفرم جدید شرکت گوگل، یعنی Google Stadia پرداخته است، از نظر او، محتوای این سرویس به قدری نیست که مردم را مجاب به استفاده از آن کند.

«مایک نیکلز» (Mike Nichols) به عنوان مدیر بازاریابی Xbox در صحبت با The Telegraph اعلام کرد که شرکت گوگل از لحاظ فنی قابلیت ارائه‌ی یک سرویس استریم را دارد اما آن‌ها محتوای کافی‌ای را در اختیار ندارند، او گفت:

رقبای جدیدی مثل گوگل، از زیر ساخت‌های خدمات ابری برخوردار هستند اما محتوای کافی‌ای را در اختیار ندارند.

به عقیده‌ی نیکلز، شرکت گوگل باید وضعیت سختی را با سرویس Stadia پشت سر بگذارد، چراکه آن‌ها برای مدت زمان طولانی‌ای در بازار عناوین ویدیویی حضور نداشته‌اند؛ احتمالاً نظر آقای نیکز درست است اما باید به این موضوع توجه داشت که گوگل، افراد با سابقه‌ای را جهت مدیریت امور سرویس جدید خود به خدمت گرفت است، افرادی نظیر:

  • «فیل هریسون» (Phil Harrison) که پیش از این پست‌های حساسی را در شرکت‌های سونی و مایکروسافت در اختیار داشته است: به عنوان رهبر تیم Stadia.
  • «جید ریموند» (Jade Raymond) به عنوان تهیه کننده‌ی بازی محبوب Assassin's Creed: به عنوان سرپرست استودیوی داخلی گوگل.

همچنین در زمان معرفی سوریس Stadia، شرکت گوگل استودیوی بتسدا را برروی صحنه حاضر و به نمایش بازی Doom Eternal پرداخت، همچنین شاهد نمایش بی نقص بازی Assassin's Creed Odyssey نیز بودیم. از سوی دیگر استودیوی Q Games نیز در حال ساخت یک بازی برای Stadia بوده و «لوز سانچو» (Luz Sancho) به عنوان موسس استودیوی Tequila Works نیز در زمان معرفی Stadia، برروی صحنه حاضر شد؛ این‌ها تنها بخشی از افراد و استودیوهایی هستند که به شرکت گوگل در برآورده ساختن اهدافش با Stadia کمک می‌کنند.

شرکت مایکروسافت خود نیز برروی سرویس استریمینگی به نام xCloud کار می‌کند که تا پایان سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. به گفته‌ی نیکلز، احتمالاً در آینده زمانی فرا خواهد رسید که سرویس‌های استریمینگ جایگزین سخت افزارهای محلی شده و بهترین تجربه را برای بازیکنان به ارمغان خواهند آورد اما در حال حاضر، چنین چیزی دور از ذهن بنظر می‌رسد.

فرشاد | اخبار | 12/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.