نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 دی 1398
ساعت 16:00

صحبت‌های جدید Toshihiro Nagoshi درباره تغییرات ساختاری سگا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Toshihiro Nagoshi از سگا، به تازگی درباره ادغام دو کمپانی زیرمجموعه سگا در یکدیگر اظهارنظرهایی را داشته است.

به گفته توشیهیرو ناگوشی از سگا، عملکرد بازی‌هایی نظیر Persona باعث شده تا این شرکت همچنان قابلیت رقابت در عرضه جهانی را داشته باشد. گفتنی است که با توجه به اطلاعیه اخیر سگا، دو شرکت تابعه Sega Interactive و Sega Games در یکدیگر ادغام و از ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۹۹) تحت عنوان Sega به کار خود ادامه می‌دهند. در ارتباط با این ادغام، ناگوشی حالا گفته که چنین تغییر ساختاری در عمل معنای خاصی ندارد؛ به این ترتیب همچون گذشته، شرکت مادر با عنوان Sega Sammy Holdings وجود خواهد داشت ولی حالا این شرکت، تنها یک زیرمجموعه یعنی Sega را خواهد داشت. تا پیش از این، Sega Holdings در این جایگاه بود که دو شرکت Sega Interactive و Sega Games در زیرمجموعه آن بودند. گفتنی است که از آوریل ۲۰۲۰، Sega Holdings نیز با نام Sega Group فعالیت خواهد کرد. با در نظر گرفتن این تغییرات، می‌توان دید که سگا تنها با هدف ساده‌سازی تصمیم به این تغییرات گرفته است.

یکی از دو شرکت زیرمجموعه که قرار است ادغام شوند، Sega Interactive است که وظیفه بخش سرگرمی‌ها از نوع Amusement Games را برعهده دارد. این نیز شامل بازی‌های آرکیدی و محصولات جانبی دیگر مثل اسباب‌بازی مانند UFO catchers می‌شود. Sega Games نیز در عمل وظیفه ساخت بازی‌های ویدیویی شرکت که برای کنسول‌ها، کامپیوتر و موبایل توسعه داده می‌شود را برعهده دارد.

به گفته ناگوشی، سگا هیچ‌گاه خود را محدود به حوزه خاصی نکرده و آن‌ها غیر از بازی‌های ویدیویی، محتواهای سرگرمی مختلف حتی از نوع اسباب‌بازی را هم تولید کرده‌اند. تغییرات برای ایجاد شرکت‌هایی نظیر Sega Interactive و Sega Games نیز به خاطر شرایط آن زمان بازار و اختصاصی شدن نقش‌ها در شرکت بود، اتفاقی که حالا به خاطر تغییرات کنونی بازار ژاپن، باعث شده تا تصمیم به ادغام آن‌ها بگیرند. به گفته ناگوشی، سگا درنهایت از این تصمیم سود می‌برد و می‌تواند محتواهای جدید و بزرگی بسازد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.